ابتلای جوانان به کرونا دلتا در همدان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه متاسفانه در پیک پنجم بیماری شاهد ابتلا و بدحالی جوانان و حتی بچه ها هستیم، گفت: در حال حاضر چند بیمار بستری در بخش آی سی یو بیمارستان ها جوانانی هستند که سابقه بیماری زمینه ای هم ندارند.

ابتلای جوانان به کرونا دلتا در همدان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ همدان، بهرامی با تاکید بر اینکه فرایند ابتلا به کرونا در استان همدان صعودی است گفت: به دلیل برگزاری مراسم عروسی و مهمانی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، بیشتر بیماران به صورت دسته جمعی و خانوادگی مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه تخت های بستری بسیاری از بیمارستان ها تکمیل ظرفیت شده است، گفت: همه عمل های غیر اورژانسی بیمارستان ها به حالت تعلیق درآمده است.

بهرامی با تاکید بر اینکه مهم ترین راهکار پیشگیری از ابتلا به کرونا، رعایت پروتکلهای بهداشتی و استفاده از ماسک است، شرح داد: حتی افرادی هم که واکسینه شدند ملزم به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی هستند.

وی با تاکید بر اینکه مردم از هرگونه تردد غیر ضروری در بیرون از منزل خودداری کنند، گفت: سرعت انتشار و سرایت پذیری کرونا دلتا بسیار شدید تر از گونه های قبلی است.

وی با بیان اینکه واکسیناسون گروه های هدف با سرعت بالایی در حال انجام است گفت: استان همدان از نظر سرعت و فرایند واکسیناسیون جزء هشت استان برتر در کشور است.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه 13 مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در استان برای انجام عملیات واکسیناسیون گروه هدف وزارت بهداشت، فعال است، شرح داد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون هم راه اندازی شده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "ابتلای جوانان به کرونا دلتا در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای جوانان به کرونا دلتا در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید