اعلام زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/کرمانشاه دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از تعیین شدن زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان اطلاع داد.

اعلام زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه

طیب صفری در گفت و گو با وبلاگ کاتالوگ، بااشاره به فراهم شدن مقدمات برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان، اظهار کرد: پیش از این فدراسیون فوتبال طی نامه ای به استان زمان برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیات استان را دوم دی اعلام نموده بود که به تاخیر افتاد.

وی توضیح داد: از آنجایی که فدراسیون تاکید نموده بود برگزاری مجمع باید با موافقت استانداری و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا باشد، با توجه به نامساعد بودن شرایط شیوع این بیماری در استان با برگزاری مجمع در آن تاریخ(دوم دی) موافقت نشد.

دبیر هیات فوتبال کرمانشاه با بیان اینکه فدراسیون روز گذشته طی نامه ای به استان زمان جدید برگزاری مجمع را معین نموده، بیان کرد: طبق نامه ای که دریافت نموده ایم، فدراسیون سه شنبه آینده(16 دی) را برای برگزاری مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه معین نموده است.

وی تاکید نمود: باتوجه به بهبود شرایط استان بلحاظ شیوع بیماری کرونا، برای برگزاری این مجمع دیگر نیازی به اخذ مجوز از استانداری و ستاد استانی مقابله با کرونا نیست.

صفری افزود: فدراسیون از استان خواسته تا لیست اعضای مجمع را ارسال کنیم که ما نیز طبق قانون اسامی 27 نفر را به فدراسیون ارسال خواهیم کرد.

وی در پاسخ به بعضی حواشی از جمله اعتراض تعدادی از کاندیداها نسبت به چینش اعضای مجمع هم گفت: این کاندیداها نسبت به انتخاب فنی ترین بازیکن بانوان که 14 سال سن داشت، معترض بودند که در نهایت منجر به تغییر این عضو شد.

دبیر هیات فوتبال استان افزود: مقدمات لازم را برای برگزاری مجمع فراهم نموده ایم و هیچ مسئله ای هم پیش روی برگزاری آن وجود ندارد.

محمدمهدی قربانی، علی محبی زنگنه، پرویز نیکروش، مرتضی کلهر، فریبرز رحیمی و حسین بیگلری شش کاندیدایی هستند که برای تصاحب کرسی ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه باهم به رقابت می پردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعلام زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان جدید برگزاری مجمع انتخابات هیات فوتبال کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید