اعلام شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تغییرات شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی برای سال تحصیلی اعلام شد.

اعلام شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی

به گزارش گروه استان های وبلاگ کاتالوگ از مشهد، قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: باتوجه به تصمیم تازه ستاد ملی کرونا، تغییراتی در کلیت الگوی عنوان شده پیشین برای فعالیت مدارس رخ داده است و بر این اساس مدارس مقطع متوسطه دوم از 15 آبان ماه و مدارس مقطع متوسطه اول از ابتدای آذرماه 1400 فعالیت خود را براساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش و پس از اخذ مجوز های لازم از سامانه معین شده برای این موضوع به صورت حضوری شروع می نمایند.

او اضافه کرد: ستاد ملی کرونا در مورد شروع فعالیت حضوری کلاس های درس مقطع ابتدایی هم عنوان نموده است که براساس آنالیز های علمی و پژوهشی که در روز های اینده اتفاق می افتد و با در نظر گرفتن شرایط واکسیناسیون جامعه، در زمینه بازگشایی این مدارس شرایط تازهی اعلام خواهد نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در شرایط کنونی طبق تصمیمات پیشین، کلاس های درس مدارس روستایی و عشایری دارای شرایط معین شده در بخش نامه های وزارت آموزش و پرورش و کارگاه های عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش با رعایت شیوه نامه های ابلاغی به صورت حضوری فعالیت می نمایند.

لازم به ذکر است؛ خراسان رضوی بیش از یک میلیون و 300 هزار دانش آموز داردکه حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.

/س.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شیوه بازگشایی مدارس خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید