بازدید رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از پارک آزادگان و بوستان ولایت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، صبح امروز به همراه مدیرعامل و مسئولان سازمان بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران از ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز شهرداری تهران، پارک آزادگان و بوستان ولایت بازدید کرد.

بازدید رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از پارک آزادگان و بوستان ولایت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سید آرش حسینی میلانی رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی صبح امروز 11 مهرماه از ایستگاه تحقیقاتی فضای سبز، پارک آزادگان و بوستان ولایت بازدید کرد.

وی در ابتدای بازدید خود از پارک آزادگان، از مرکز در حال تاسیس تحقیقات فضاهای سبز که به وسعت پنج هکتار است، دیدن کرد و در جریان آخرین وضعیت این مرکز قرار گرفت.

وضعیت نیروی انسانی، مسائل مالی و بودجه 98، انجام اقدامات آموزشی، ابنیه و تاسیسات، کشت های آزمایشی، آبرسانی، گونه های اقلیمی، ابعاد اجتماعی و ساختار سازمانی از جمله موضوعاتی بودند که در جریان بازدید از مرکز در حال احداث تحقیقات فضای سبز مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری در این بازدید، با تاکید بر انجام کارهای پژوهشی در مرکز تحقیقات فضاهای سبز برای تغییر الگوی کشت گفت: کارهای تحقیقاتی نیازمند استمرار و جدیت از یکسو و نوآوری و استفاده از تکنیک های جدید است تا از این طریق، بازدهی کار افزایش یابد.

حسینی میلانی با تاکید بر حمایت از شورا از ایجاد ایستگاه تحقیقات فضای سبز گفت: برای افزایش ثمردهی این مرکز لازم است انجام همکاری ها با مراکز علمی و پژوهشی در دستور کار قرار گیرد که در این چارچوب، برخی دانشگاه ها در این باره ابراز تمایل کرده اند.

وی پسماند و فضای سبز را دو حوزه پیشگام در خدمات رسانی به شهروندان برشمرد و شرح داد: افزایش کارایی در این دو حوزه، رضایتمندی بیشتر شهروندان را به همراه خواهد داشت.

بنابر اعلام روابط عمومی شورای شهر تهران، این عضو شورای شهر افزود: فضاهای سبز در کنترل آلودگی صوتی و مقابله با آلودگی هوا نقش اساسی دارند و یکی از سازوکارهای اصلی برای ایجاد آسایش روانی در کلانشهر تهران هستند.

حسینی میلانی همچنین بر دستیابی به یک توافق جامع پایدار میان مدیریت شهری، سازمان آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب برای آبرسانی و تثبیت میزان حقابه پارک ها و بوستان های شهر تهران تاکید کرد.

رئیس کمیته محیط زیست در ادامه با حضور در بوستان ولایت مهم ترین مسائل این پارک از جمله آبرسانی، وضعیت درختان، وضعیت ایمنی و معارضات موجود در این پارک را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بازدید رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از پارک آزادگان و بوستان ولایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران از پارک آزادگان و بوستان ولایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید