سرمربی تیم هندبال نفت وگاز: با چهار جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم، بازیکنانم کم تجربه هستند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گفت: گچساران جزو شهرهای سیاه در بحث شیوع کرونا بود و به همین دلیل سالن ها تعطیل شد و با چهار جلسه تمرین در دور دوم رقابت های لیگ برتر شرکت کردیم.

سرمربی تیم هندبال نفت وگاز: با چهار جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم، بازیکنانم کم تجربه هستند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ، اصغر نوروزنژاد، سرمربی نفت و گاز گچساران پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس بهبهان در لیگ برتر هندبال گفت: متاسفانه در این مدت یک هفته بیشتر تمرین نکردیم. گچساران جزو شهرهای سیاه در بحث شیوع کرونا بود و سالن ها تعطیل شد و با چهار جلسه تمرین در دور دوم شرکت کردیم.

وی اضافه کرد: کاپیتان ما در دور اول مصدوم شد و نتوانست در ادامه تیم ما را همراهی کند. بیشتر بچه ها نیز کم تجربه هستند و همین امر باعث شکست تیم ما برابر پرسپولیس شد.

سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران در مورد سبک مربی گری و فریادهای خود در کنار زمین تاکید نمود: تمام بازیکنان از ابتدا کنار من بودند و به سبک کار من عادت کردند و این هم چه خوب و چه بد عادت من شده است.

وی در مورد آینده این تیم در لیگ گفت: امیدواریم سال جاری مسابقات را به نحوی به سرانجام برسانیم و انشالله برای سال آینده شرایط خوب گردد و اگر بودجه ما برگردد، نفت و گاز را جزو سه تیم اول خواهید دید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ کاتالوگ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سرمربی تیم هندبال نفت وگاز: با چهار جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم، بازیکنانم کم تجربه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم هندبال نفت وگاز: با چهار جلسه تمرین وارد مسابقات شدیم، بازیکنانم کم تجربه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید