صالحی امیری خطاب به سانتوجا: بدنسازی ایران نیازمند حمایت فدراسیون جهانی است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رییس کمیته ملی المپیک خواهان حمایت فدراسیون جهانی بدنسازی از این رشته در ایران شد.

صالحی امیری خطاب به سانتوجا: بدنسازی ایران نیازمند حمایت فدراسیون جهانی است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، رئیس کمیته ملی المپیک در جلسه امروز (دوشنبه) هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام خطاب به رافائل سانتونجا، رییس فدراسیون جهانی که به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حاضر بود، ضمن تاکید بر این موضوع که فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ایران مجموعه ای بسیار جذاب و پر مخاطب است، توضیح داد: این رشته روز به روز بین نسل جوان در حال گسترش است و جوانان در کوشش برای ورود به این رشته و فدراسیون آن هستند.

سید رضا صالحی امیری توضیح داد: فدراسیون مطالباتی جهت تامین نیازهای اقتصادی و تجهیزات ورزشی سراسر کشور و همچنین درخواست حمایت کمیته ملی المپیک جهت حضور در رویدادهای بین المللی دارد. با توجه به منابع محدودی که داریم تمام کوششمان را می کنیم این حمایت ها را انجام دهیم، اما نیازمند جدی حمایت فدراسیون جهانی هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود خطاب به رافائل سانتونجا با بیان اینکه هیات رئیسه حاضر از شخصیتهای علمی و پارلمانی کشور هستند، اضافه کرد: به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک از شما می خواهم توجه بیشتری به حضور رئیس فدراسیون ایران و اعضاء هیات رئیسه آن در کرسی های بین المللی و در تخصیص این کرسی ها به ایران عنایت داشته باشید چرا که انگیزه ما را برای گسترش این رشته در سطح ملی بسیار افزایش خواهد داد.

رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه بیان نمود: حجم زیادی از ظرفیت باشگاهی کشور در اختیار این رشته است. رشته های چهارگانه ای که در حوزه فدراسیون ملی ما و جهانی قرار گرفته است. با شناختی که از شخصیت شما دارم مطمئن هستم حمایت های بیشتری را خواهیم گرفت و آینده بهتری را تجربه خواهیم کرد.

صالحی امیری با یادآوری مصمم بودن توماس باخ در مسئله دوپینگ اضافه کرد: رئیس کمیته بین المللی المپیک، روسیه را بخاطر آمار دوپینگ بیش از حد ورزشکارانش از مسابقات المپیک محروم نموده است. هیات رئیسه باید اتهاماتی که به این رشته ورزشی وارد شده را پاک کند و این مهم را در دستور کار خود قرار دهد. همچنین فدراسیون بدنسازی باید برنامه ورزش پاک را طی برنامه ای 5 ساله یا 10 ساله در نظر بگیرد و با برنامه ریزی ملایم و بدون تنش در نهایت فدراسیونی پاک و مبرا از اتهام دوپینگ را تحویل دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک در سرانجام خاطر نشان کرد: تربیت و آموزش نسل جوان باید به سوی ورزش پاک باشد. تیم جدید باید شعار جدید داشته باشد و ورزش پاک و شفاف را سرلوحه کار خود قرار دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صالحی امیری خطاب به سانتوجا: بدنسازی ایران نیازمند حمایت فدراسیون جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صالحی امیری خطاب به سانتوجا: بدنسازی ایران نیازمند حمایت فدراسیون جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید