صدری: انگیزه اصلی پرسپولیس صعود به فینال آسیا است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، سیدمجید صدری ضمن اشاره به شرایط قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تنها سه تیم غیر از پرسپولیس در منطقه غرب آسیا به جای مانده بودند و طبیعتا ما باید به مصاف یکی از آنها می رفتیم. قرعه کشی انجام شد و حالا الهلال عربستان حریف ماست.

صدری: انگیزه اصلی پرسپولیس صعود به فینال آسیا است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: من معتقدم تیم ما، قدرت اول منطقه غرب آسیاست و توانایی هایی دارد که برای سایر باشگاه ها، آرزو به شمار میرود. ما می توانیم با توجه به پتانسیل هواداران در فضای مجازی، دانش مربیان و کوشش خالصانه ای که بازیکنان نشان می دهند، به همه اهداف مان برسیم. انگیزه اصلی پرسپولیس، صعود به فینال است و ما برای این هدف، تمام کوشش مان را به کار می گیریم. این موضوع می تواند همه پرسپولیسی ها را به افزایش مقدار حمایت ها از تیم، دلگرم کند.

صدری بعلاوه گفت: بعد از قرعه کشی، فضای جالبی را شاهد بودیم و هواداران پیغام های زیادی برای من ارسال کردند. این موضوع نشان از اهمیت بالای رقابت های بین المللی برای هواداران پرسپولیس دارد. باید به خودمان افتخار کنیم که هوادار چنین تیم قدرتمندی هستیم؛ تیمی که هر سال، هیجان بازی در بالاترین سطح قاره را تجربه می نماید. ما در بخش مدیریت باشگاه، کوشش های خود را به کار می بندیم تا از پرسپولیس برترین حمایت ها را داشته باشیم و از سوی دیگر، بازیکنان، مربیان و همه اعضای تیم هم نسبت به ادامه رقابت ها انگیزه و هدف مشترکی برای کسب افتخارات تازه دارند. امیدوارم برترین اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد.-

منبع: خبرگزاری مهر

به "صدری: انگیزه اصلی پرسپولیس صعود به فینال آسیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدری: انگیزه اصلی پرسپولیس صعود به فینال آسیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید