مصرف اینترنت تلوبیون در ایام نوروز رایگان است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در ایام نوروز می توانید به خیال راحت فیلم و سریال های گذاشته شده روی سایت تلوبیون را با اینترنت رایگان دیدن کنید. همین طور، می توانید در مسافرت و سفر و روزهای گردش بیرون از خانه، برنامه های تلویزیون را زنده و رایگان بدون مصرف اینترنت همراه، استریم و دیدن کنید.

مصرف اینترنت تلوبیون در ایام نوروز رایگان است

روابط عمومی سایت تلوبیون، در اطلاعیه ای اعلام نموده است از 27 اسفند ماه و همزمان با میلاد امام زمان علیه السلام تا سرانجام روز 13 فروردین ماه، اینترنت مصرفی کاربران در همه اپراتورهای موبایلو ثابت رایگان شده است.

در این اطلاعیه، اپراتورهای موبایل همراه اول، ایرانسل و رایتل و اپراتورهای ثابت شاتل، آسیاتک، مخابرات و … به عنوان اپراتورهایی که با این سایت قرارداد بسته و اینترنت مصرفی کاربران را رایگان کردند؛ نام برده شده است.

تلوبیون یک سایت استریم زنده و آرشیو برنامه های صدا و سیما است و امکان دسترسی پخش زنده به بیش از 90 شبکه تلویزیونی و رادیویی و هزاران قسمت سریال و فیلم پخش شده را فراهم می نماید.

یک مزیت بزرگ تلوبیون، دسترسی به آرشیو زمانی و با کیفیت فیلم ها و سریال های پخش شده از صدا و سیما در روزهای آینده است. اگر در ایام نوروز، یک قسمت از سریال مورد علاقه خود را از دست دادید یا نتوانستند فیلم مورد علاقه خود را دیدن کنید؛ با خیال راحت می توانید به وسیله اینترنت و تلوبیون آن را در زمان مناسب دیدن کنید.

همین طور، سرویس استریم فیلم فیلیمو نیز اعلام نموده است آرشیو یک ماه قبل آن ها در ایان نوروز رایگان است و کاربران می توانند به هر چیزی از فیلم و سریال اختصاصی ارائه شده روی آن، دسترسی داشته باشند.

منبع: شبکه چی

به "مصرف اینترنت تلوبیون در ایام نوروز رایگان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصرف اینترنت تلوبیون در ایام نوروز رایگان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید