میدان مجلس منتشر شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، نمایشنامه میدان مجلس نوشته جیمز فریتز با ترجمه مشترک حسین جمالی و مهرانگیز قهرمانی منتشر شد.

میدان مجلس منتشر شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، در معرفی این نمایشنامه که در 112 صفحه از سوی نشر نیماژ منتشر شده، آمده است: این نمایشنامه خوانندگان خود را با سؤال هایی اساسی روبرو می نماید. حاضری تا کجا برای آنچه باور داری پیش بری؟ یک فرد برای ایجاد تغییر چه کاری می تواند انجام دهد؟ کجا می توان مرزی میان تعهد مطلق و علاقه مندی غیرعقلانی ترسیم کرد؟

جیمز فریتز، نویسنده نمایشنامه میدان مجلس که به عنوان یکی از نویسندگان نسل تازه انگلستان شناخته می گردد توانسته طی سال های گذشته آثار متفاوت و قابل تاملی را خلق کند و به صحنه ببرد. این نمایشنامه، جایزه نمایشنامه نویسی Bruntwood سال 2015 را از آن خود نموده است. این اثر سال 2017 در Royal Exchange Theater منچستر و پیش از آن در Bush Theater لندن به صحنه رفت.

این نویسنده در طی این جهت با نوشتن نمایشنامه چهار دقیقه و دوازده ثانیه توانست نامزد دریافت جایزه الیور گردد. بعلاوه جایزه برترین نمایشنامه نویس را از جامعه منتقدان تئاتر دریافت کند. از دیگر نمایشنامه های جیمز فریتز می توان به سقوط، شنا را آغاز کن، رز وریچل و چهاردقیقه و دوازده ثانیه (برنده جایزه مکمل The Verity Bargate و نامزد دریافت جایزه الیور) اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "میدان مجلس منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میدان مجلس منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید