وعده بایدن برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران : نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا بر این باور است که در صورت پیروزی در انتخابات نوامبر، استفاده از ماسک را در همه سفرهای بین ایالت های آمریکا اجباری خواهد نمود.

وعده بایدن برای مقابله با کرونا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 روز آدینه در اظهاراتی گفت: اگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوم، استفاده از ماسک را در همه سفرهای بین ایالت های آمریکا اجباری خواهم کرد.

بر اساس این گزارش، دولت ترامپ پیش از این با اجباری کردن استفاده از ماسک مخالفت نموده است.

بایدن در سخنانی در شهر دلاویر اضافه کرد: من به عنوان رئیس جمهور پوشیدن ماسک در همه ساختمان های فدرال و همه سفرهای بین ایالت های آمریکا را اجباری خواهم کرد زیرا ماسک موجب حفاظت از جان و زندگی انسان ها می گردد. پوشیدن ماسک یک بیانیه سیاسی نیست، یک دستورالعمل و توصیه علمی و پزشکی است.

روز دوشنبه مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا به همه مسافران و کارکنان در خطوط هوایی، قطارها، متروها و اتوبوس ها و تاکسی ها توصیه نموده است تا با پوشیدن ماسک از گسترش ویروس کرونا جلوگیری نمایند.

شرکت های هواپیمایی، شرکت های حمل و نقل ریلی و بیشتر سامانه های عمومی جابجایی مسافر و فرودگاه های آمریکا ، استفاده از ماسک را برای همه مسافران و کارکنان را اجباری نموده است.

کاخ سفید تا به امروز بارها با درخواست کارشناسان بهداشت و سلامت برای اجباری شدن استفاده از ماسک در بخش حمل و نقل مخالفت نموده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "وعده بایدن برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده بایدن برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید