پسران و دختران کاتاروی ایران قهرمان آسیا شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تیم های ملی کاتای تیمی جوانان پسر و دختر ایران قهرمان مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در قزاقستان شد.

پسران و دختران کاتاروی ایران قهرمان آسیا شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تیم ملی کاتای تیمی جوانان پسر ایران متشکل از مهدی شجاعی، پویا حبیبی و مهدی رضایی در فینال مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در آستانه قزاقستان مقابل تیم مالزی با نتیجه 4 بر یک پیروز و صاحب مدال طلا شد.

تیم کاتای تیمی جوانان دختر نیز با ترکیب ستاره خاکپور، آرزو لونجی و محدثه نائیجی در فینال مقابل تیم مالزی 4 بر یک به فزونی رسید و مدال طلا را بر گردن آویخت.

هم چنین در کاتای انفرادی امید دختران، فاطمه صادقی با پیروزی مقابل نماینده هند با نتیجه 5 بر صفر و کاتاکار تایلند 4 بر یک راهی فینال شد. او در فینال با کاتارویی از مالزی دیدار کرد و با پیروزی 3بر2 به مدال طلا رسید.

در کاتای انفرادی امید پسران، امیریزدان تدین پس ازغلبه بر کاتاورهایی از قرقیزستان، امارات و عربستان، راهی فینال شد.

تدین در فینال باید با نماینده ژاپن دیدار می کرد که با شکست برابر کاتاروی ژاپنی نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

در روز دوم مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در آستانه قزاقستان، تیم های ملی جوانان کاتا ایران در دو بخش پسران و دختران با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال پیکارهای آسیایی رسیده بودند.

تیم پسران در پیکارهای قبلی هند و قرقیزستان را با پنج پرچم شکست داد و تیم دختران نیز با همین نتیجه از سد تیم قزاقستان گذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پسران و دختران کاتاروی ایران قهرمان آسیا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسران و دختران کاتاروی ایران قهرمان آسیا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید