مصالح ساختمانی

ممنوعیت ورود خودروی ساکنان و گردشگران به کیش از 25 اسفند

سخنگوی ستاد نوروزی کیش از ممنوعیت ورود هرگونه خودرو اعم از پلاک کیش یا سرزمین اصلی به این منطقه از 25 اسفند تا 15 فروردین اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

بازدید شهردار تهران از پروژه های نیمه تمام منطقه 22

شهردار تهران در هفتمین برنامه از سلسله بازدید های هفتگی خود از منطقه ها مرکز، برای آنالیز آخرین شرایط طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان به منطقه 22رفت.

11 اسفند 1400

حسینیه امینی ها، نگین معماری پارسی در قزوین (قسمت اول)

حسینیه امینی ها یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شهر قزوین است که حتما باید آن را از نزدیک ببینید! با گزارش تصویری خبرنگاران از این حسینیه همراه باشید.

4 اسفند 1400

آشنایی با 6 مدل سقف کاذب مغازه

سقف کاذب نوعی از سقف است که در زیر سقف اصلی اتاق یا ساختمان ساخته می گردد. سقف کاذب مغازه دارای چند مزیت است. این سقف ها به افزایش زیبایی سقف یاری می نمایند و ساختمان را در طول زمستان گرم و در طول تابستان، خنگ نگه می دارند. این سقف می تواند منعکس نماینده...

13 شهریور 1400

پلی الکترولیت چیست؟ رپرتاژ آگهی- پلی الکترولیت

رپرتاژ آگهی- پلی الکترولیتپلی الکترولیت یکی از بهترین لخته سازها است که با نام های دیگری مانند PAM پلی آکریل آمید به بازار عرضه می شود که در سه دسته آنیونی ، کاتیونی و غیر یونی به بازار عرضه می شود. این ترکیبات خاصیت پلیمری و الکترولیتی دارند. از روش های...

31 فروردین 1400

تصاویر برگزیده و شگفت انگیز هوافضا در سال 2020

دنیا که پر از کرونا و اتفاقات دیگر است. از هوافضا و خارج از کره زمین چه خبر؟

3 دی 1399

خبرنگاران 400 تن برنج با نرخ دولتی به چهارمحال و بختیاری تخصیص یافت

شهرکرد- خبرنگاران- معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: 400 تن سهمیه برنج هندی با نرخ دولتی هر کیسه 10 کیلویی به قیمت 180 هزار تومان به استان اختصاص داده شد.

26 آذر 1399

طرز تهیه مربای کدو حلوایی خوشرنگ و بسیار خوشمزه خانگی

امروز قصد داریم دستورالعمل تهیه مربای کدو حلوایی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

24 آبان 1399