آنها هوچی گری می نمایند، سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در حالی که حاضر به تبادل نظر با دوربین های تلویزیونی نشد و تنها جوابگوی رسانه های نوشتاری بود، گفت: بازی خیلی حساسی را بردیم. هر بازی تا آخر فصل حکم فینال را دارد و ما به همه بازی ها به دید یک فینال نگاه می کنیم و در چنین بازی هایی هم باید فقط برنده بود که خوشبختانه امروز به آن رسیدیم.

آنها هوچی گری می نمایند، سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه نمود: نیمه اول بازی هجومی و زیبا به نمایش گذاشتیم. می توانستیم بیشتر از دو گل هم بزنیم چون تسلط کامل داشتیم. حیف بود که طرفداران نبودند.

وی تاکید نمود: در نیمه دوم فکر می کنم کمی عقب نشینی کردیم به خاطر فشاری که آلومینیوم آورد. طبیعی بود آنها فشار بیشتری بیاورند. ما در این نیمه هم می توانستیم به گل سوم هم برسیم. نزدن این گل کار را سخت کرد اما توانستیم بازی را کنترل کنیم و ببریم. این برد را به طرفداران خود که کنار ما نیستند تقدیم می کنیم.

گل محمدی درباره ادامه بازی های پرسپولیس توضیح داد: امیدوارم در سه بازی به جامانده به 9 امتیاز برسیم و نتیجه خوبی ر سرانجام فصل بگیریم. در سرانجام هم امیدوارم قهرمانی را تقدیم کنیم.

او درباره دربی مرکز با استقلال در جام حذفی تاکید نمود: این بازی همواره حساس است و برای طرفداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم از طرف هر دو تیم بازی خوبی را به دور از استرس و هیجانات بازی ببینیم. فعلاً تمرکز روی ریکاوری داریم و فکر می کنم بازی زیبایی رقم بخورد.

سرمربی سرخپوشان درباره اعتراض به هوچیگری گفت: هوچیگری فقط اعتراض نیست بلکه صحبت های مدیرعامل حریف است که روزی دو بار مصاحبه می نماید. او با صحبت هایش می خواهد صندلی از دست رفته اش را با بی احترامی به پرسپولیس دوباره به دست بیاورد.

او در ادامه صحبت های تند خود تاکید نمود: دو سه هفته مانده به دربی با صحبت درباره داور دربی می خواهند هوچیگری نمایند. آنها شرایط اقتصادی خیلی خوبی داشتند. 98 میلیارد تومان از کارگزار خود گرفتند و 50، 60 میلیارد از متمولان خود که در هیأت مدیره هستند پول گرفته اند. 160 میلیارد فقط پول گرفته اند. بیشترین هزینه را این تیم نموده اما بیشترین فشار روی پرسپولیس است و برای ما سقف قرارداد می گذارند. لطفاً قراردادهای دو تیم را منتشر کنید.

یحیی در صحبت هایی بی سابقه از دریافتی های بازیکنان استقلال پرده برداشت و گفت: چرا حرف از انتشار قرارداد می گردد چیزی نمی گویند؟ دلیلش می دانید چیست تا حرف از انتشار می افتد همه آنها پا پس می کشند؟ دلیلش این است که آنها سه برابر ما قرارداد بسته اند ولی هیچ وقت هم اعلام نمی نمایند. مطمئن باشید. این هوچیگری است. چون زیر بار فشار طرفداران خود هستند درباره ما صحبت می نمایند. به جای اینکه تمرکز روی خودشان باشد تمام حواس آنها روی تیم ما هست که متأسفانه از سوی تیم رقیب افتاده است. اینها هوچیگری است که از آن صحبت می کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آنها هوچی گری می نمایند، سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنها هوچی گری می نمایند، سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید