بدترین اتفاق برای فوتبال ایران؛ باید کل پول ویلموتس را بدهند!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، درباره حکم فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا ) علیه فدراسیون فوتبال و اعتراض به دادگاه عالی ورزش باید یک نکته مهم و اساسی را مد نظر قرار داد.

بدترین اتفاق برای فوتبال ایران؛ باید کل پول ویلموتس را بدهند!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ، پیمان جمال آبادی کارشناس حقوق خصوصی و ورزشی در مطلبی به ماجرای قرارداد فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس و شکایت ایران به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) اشاره نموده که عیناً در زیر می خوانید.

با توجه به اینکه در لوایح فدراسیون فوتبال دلیل، مدرک و سند متقنی لحاظ نشده احتمال نتیجه گیری و تغییر رای در پرونده و یلموتس ضعیف و با جرات می توان گفت کمتر از 30 درصد است چرا که عهده دفاع فدراسیون شرایط حاکم بر نظام بانکی کشور با توجه به وجود تحریم هاست و ادعای فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه به مارک و یلموتس کتبا اعلام شده وجه نقد دریافت کند و ایشان امتناع نموده فاقد وجاهت قانونی است چرا که در هنگام تنظیم قرارداد شماره حساب، روش انتقال و بانک مقصد جهت دستمزد مارک و یلموتس معین و معین شده و مکاتبه یک طرفه فدراسیون فوتبال بدون موافقت طرف دوم فاقد ضمانت اجراست. نظر کمیته معین شرایط فیفا فسخ کننده قرارداد فدراسیون فوتبال ایران بوده است که در صورت اثبات و تایید این امر باید کل مبلغ قرارداد را بپردازیم. علی الحال صرفا در صورتی پیروز به نقض رای صادره در دادگاه عالی ورزش خواهیم شد که مدارک و مستندات جدیدی مبنی بر فسخ قرارداد از سوی و یلموتس ارائه گردد.

مسائل عدید ه ای در هنگام تنظیم قراردادهای ورزشی به وجود می آید که از جمله موارد به عدم آشنایی و تسلط حقوقدا نان به زبان بین الملل و عدم کارگاه های آموزشی و تخصصی در زمینه قرارداد های ورزشی در کشور و همچنین عدم مهارت و تخصص مدیران و عدم آشنایی و تبحر ایشان به زبان انگلیسی مزید بر علت خواهد بود.

تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بدترین اتفاق برای فوتبال ایران؛ باید کل پول ویلموتس را بدهند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدترین اتفاق برای فوتبال ایران؛ باید کل پول ویلموتس را بدهند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید