بی مسئولیتی پزشکان مارادونا را به کشتن داد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، طبق نسخه ای از گزارش تازه منتشر شده که روز آدینه در رویترز به اشتراک گذاشته شد ، یک هیئت پزشکی مشخص شده برای تحقیق در خصوص مرگ دیگو مارادونا به این نتیجه رسیده است که تیم پزشکی این اسطوره فوتبالی به روشی نامناسب ، ناکافی و عاری از حس مسئولیت عمل نموده است.

بی مسئولیتی پزشکان مارادونا را به کشتن داد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ به نقل از گاردین، مرگ مارادونا در نوامبر سال گذشته آرژانتین را لرزاند. او اسطوره کشورش بود و مردم آرژانتین روزهای متوالی برای او عزاداری کردند. مارادونا سال ها با اعتیاد و سایر مسائل مربوط به سلامتی می جنگید.

دادستانی آرژانتین اندکی پس از مرگ مارادونا در سن 60 سالگی به دلیل نارسایی قلبی در نزدیکی بوینس آیرس تحقیقات را شروع کردند؛ از جمله جستجوی املاک پزشک شخصی وی و تحقیق در خصوص سایر افرادی که در مراقبت این اسطوره فوتبال دخیل بودند.

مارادونا سالها با اعتیاد به الکل و مواد مخدر مبارزه نموده بود و در ماه نوامبر جراحی مغز انجام داد. در ماه مارس ، یک هیئت پزشکی منصوب شده توسط وزارت دادگستری برای تجزیه و تحلیل ادعاها مبنی بر اینکه اعضای تیم بهداشتی مارادونا با او به اندازه کافی خوب رفتار نکردند ، تشکیل جلسه داد.

در گزارش هیئت آمده است: اقدامات تیم بهداشتی مسئول درمان دیگو آرماندو مارادونا ناکافی ، نامناسب و عاری از حس مسئولیت بود. در این گزارش آمده است که مارادونا حدود 12 ساعت قبل از مرگ در 25 نوامبر به طور جدی ناخوش حال شده است.

در این گزارش آمده است: او علائم واضح یک دوره آزار دهنده طولانی مدت را نشان داد ، بنابراین نتیجه می گیریم که بیمار از ساعت 30 دقیقه بامداد در تاریخ 25/11/2020 به درستی کنترل نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

به "بی مسئولیتی پزشکان مارادونا را به کشتن داد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی مسئولیتی پزشکان مارادونا را به کشتن داد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید