حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال، تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، میلاد تقوی در تبادل نظر با خبرنگاران درباره آخرین تصمیمات گرفته شده در کمیته تعیین شرایط باشگاه ها برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: پس از آنالیز های اجرا شده با توجه به این که دو تیم خاتم اردکان و شهرداری قزوین در زمان تعیین اعلام آمادگی نکرده اند و هم شرایط آیین نامه از سوی این دو تیم رعایت نشد و بعلاوه بدهی خاتم اردکان این دو تیم از رقابت های لیگ برتر والیبال بر اساس قوانین کنار گذاشته شدند.

حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال، تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت

دبیرکل فدراسیون والیبال ادامه داد: تیم های آذر باتری و مریوان هم جایگزین این دو تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال شده اند. شرایط در آیین نامه معین است و این تصمیمات طی نامه ای به تیم ها به صورت مکتوب اعلام خواهد شد. حضور 14 تیم در رقابت های لیگ برتر والیبال قطعی است. رقابت ها به صورت رفت وبرگشت و بر مبنای شرایط کرونای کشور برگزار می گردد.

وی در انتها تاکید نمود: همچون سال گذشته تصمیمات براساس شرایط کرونایی و تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا با اولویت سلامتی تیم ها گرفته می گردد و این تصمیمات ممکن است در زمان معین تحت تأثیر شرایط کرونای تغییر کند اما درحال حاضر حضور 14 تیم به صورت رفت وبرگشت تصویب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال، تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف دو تیم از لیگ برتر والیبال، تصویب برگزاری به شیوه رفت و برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید