دست باز گل محمدی در خط حمله؛ تمیروف مقابل استقلال فیکس می گردد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی برای پیروزی در دربی باید برنامه های خاصی را تدارک ببینند.

دست باز گل محمدی در خط حمله؛ تمیروف مقابل استقلال فیکس می گردد؟

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، یحیی گل محمدی در تصمیمی جالب تمرینات تیمش را پشت درهای بسته برگزار می نماید. پرسپولیس تا بازی با استقلال پشت درهای بسته تمرین می نماید. یحیی گل محمدی به غافلگیری حریف و همین طور پنهان ماندن تفکرات فنی اش تا روز بازی حساسیت خاصی دارد و این حساسیت در بازی های بزرگ بیشتر دیده می گردد.

به هرحال با توجه به شرایطی که چند فصلی است در پرسپولیس حکم فرما بوده و کوچکترین تغییرات فردی، فنی و تاکتیکی سرخ ها در بعضی کانال های مجازی لو می رود، باید به سرمربی پرسپولیس حق داد و از این حساسیت یحیی دفاع کرد هرچند در تمام این مدت هیچ برخورد قاطعی برای خاتمه دادن به لو رفتن خبرها و پیدا کردن جاسوس تیم صورت نگرفته است. به هر روی گل محمدی تصمیم گرفته تا روز دربی تمرینات تیمش را پشت درهای بسته برگزار کند و هیچ خبرنگار و عکاسی حق حضور در تمرین را نخواهد داشت، حتی عکاس باشگاه!

یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر را پیش رو داریم و هواداران هر دو تیم امید زیادی به کسب پیروزی تیم محبوب شان مقابل حریف سنتی دارند، به ویژه پرسپولیسی ها که پس از 5 سال پیاپی کسب عنوان قهرمانی در فاصله 6 امتیازی از حریف سنتی خود قرار داشته و برای تکرار قهرمانی چاره ای جز برد در دربی ندارند.

به همین علت پیش بینی می گردد یحیی گل محمدی و دستیارانش برنامه های ویژه ای را برای مهار خط حمله استقلال و باز کردن دروازه مستحکم این تیم داشته باشند. فرهاد مجیدی که برای بازی قبلی تیمش مقابل نفت آبادان به رودی ژستد استراحت داد تا این مهاجم با دریافت کارت زرد دربی را از دست ندهد، روی این بازیکن حساب ویژه ای باز نموده و کنار او یامگا امید اول مجیدی برای گلزنی در دربی است.

فرهاد مجیدی که گزینه های زیادی در خط حمله دارد بی شک کوشش می نماید با استفاده از آمانوف، مثلث هجومی خود را تغزیه کند. مثلث خط حمله استقلال با رودی ژستد، کوین یامگا و امیرحسین حسین زاده تشکیل می گردد. از این رو باید منتظر بود و دید یحیی گل محمدی چه برنامه ای برای مهار این مثلث هجومی داشته و قرار است با کدام نفرات مانع از گلزنی حریف گردد.

به نظر می رسد گزینه اول کادرفنی پرسپولیس در خط حمله برای بازی با استقلال شرزود تمیروف است. مهاجم ازبک پرسپولیس قرار است برای اولین بار دربی بزرگ آسیا را تجربه کند. اینطور که از شواهد و قرائن پیداست حضور دو بازیکن خارجی در ترکیب پرسپولیس برای بازی با استقلال قطعی است و وحدت هنانوف و شرزود تمیروف به عنوان دو غریبه با بازی بزرگ فصل، قرار است در ترکیب اصلی سرخ ها به میدان بروند.

در این میان اگرچه خیلی ها معتقدند یحیی گل محمدی با توجه به نیازی که به کسب پیروزی و سه امتیاز کامل با استقلال دارد بهتر است دست از فوتبال محافظه کارانه برداشته و پرسپولیس را با دو مهاجم راهی میدان کند اما به کارگیری دو مهاجم از همان ابتدا به هیچ وجه مدنظر یحیی نیست و او همچنان از یک مهاجم کلاسیک و یک مهاجم کاذب برای بازی روز پنجشنبه بهره خواهد برد.

مهاجم کلاسیک سرخ ها باید از میان حامد پاکدل که تا قبل از مصدومیت فوق العاده عمل کرد، شرزود تمیروف تازه وارد اما دونده و سریع و مهدی عبدی به عنوان آقای گل پرسپولیس انتخاب گردد. بنابراین شاید خیلی ها به حضور پاکدل دونده و گلزن یا عبدی که گل زدن به استقلال را خوب بلد است و از نظر روحی نیز می تواند خط دفاعی حریف را تحت تاثیر قرار دهد، رای بدهند اما بعضی خبرهای دریافتی از درون تیم نشان می دهد تا به این لحظه گزینه اول یحیی برای حضور در پیشانی خط حمله برای گلزنی به استقلال کسی نیست جز شرزود تمیروف.

تمیروف که در آبادان و در بازی مقابل شاگردان علیرضا منصوریان امیدوار کننده بود اما در مسجدسلیمان و رویارویی با مدافعان تیم محمود فکری کار چندانی از پیش نبرد، حالا باید در بزرگترین دربی آسیا پا به میدان بگذارد و باید دید چه عملکردی خواهد داشت. آیا تمیروف همان راهی را می رود که بسیاری از مهاجمان میانه خارجی تاریخ پرسپولیس طی کردند یا قرار است ایمون زاید دیگری برای سرخ ها باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید تا خاتمه روز پنجشنبه صبر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "دست باز گل محمدی در خط حمله؛ تمیروف مقابل استقلال فیکس می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دست باز گل محمدی در خط حمله؛ تمیروف مقابل استقلال فیکس می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید