راهنمای سفر 7 روزه به کیش

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، جزیره کیش به عنوان زیباترین جزیره تفریحی در آب های خلیج فارس، سالانه از هزاران جهانگرد داخلی و خارجی میزبانی می کند. تفریحات آبی، مراکز خرید، مراکز اقامتی، محله های باستانی و پارک های زیادی در این جزیره وجود دارند که بازدید از آن ها به یک برنامه ریزی منظم نیاز خواهد داشت.

راهنمای سفر 7 روزه به کیش

مطمئنا هر کسی که از طریق تور کیش از تهران یا هر وسیله دیگری به کیش سفر کند، مایل است تا از همه پتانسیل های تفریحی جزیره استفاده کند و چیزی را از قلم نیندازد.

به همین دلیل سعی کرده ایم تا در این مطلب یک الگو برای سفر هفت روزه به کیش تنظیم کنیم تا به کمک آن بتوانید سفر خوبی را برای خود رقم بزنید.

در ادامه قیمت تور کیش هفت روزه را نیز بررسی خواهیم کرد.

سفر هفت روزه خود در کیش را چگونه بگذرانیم؟

در این بخش قصد داریم راهنمایی 7 روزه را برای سفر به کیش در اهتیار شما بگذاریم.

روز اول؛ تفریح، گردش و خرید

در روز اول بعد از قرار دادن وسایل و چمدان ها در هتل، می توانید بلافاصله به بلوار اندیشه بروید و مشغول تفریحات آبی شوید.

در خیابان سنایی کیش، امکان انواع تفریحات از جمله غواصی، اسکی روی آب، پاراسل و... وجود دارد. همچین سالن های ماساژ و کافی شاپ های زیادی نیز در این جهت وجود دارند که می توانید از آن ها به مدت چهار الی پنج ساعت استفاده کنید.

پس از صرف وعده غذایی (معمولا بعد از نهار) بهتر است سه الی چهار ساعتی را به گردش در باغ پرندگان و پارک دلفین ها اختصاص دهید.

دلفین های بازیگوش می توانند هرکسی را برای ساعت ها سرگرم کنند.پس از گردش و تفریح در این مکان ها نیز بهتر است دو ساعتی را به بازارگردی اختصاص دهید.

ممکن است با خودتان فکر کنید که با این همه گردش و بازی دیگر نایی برای خرید باقی نمی ماند. اما لازم است بدانید که اکسیژن در جزیره کیش خالص تر از دیگر مکان های دنیا است؛ به همین خاطر خستگی چندانی را در این جزیره تجربه نخواهید کرد.

مراکز خرید سارینا 1 و 2، بازار مریم، مرکز خرید دامون و بازار خلیج فارس از جمله مراکز خرید مشهور جزیره هستند که می توانید باقی روز اول خود را به گردش و خرید در آن ها اختصاص دهید.

روز دوم؛ بازدید از ساحل مرجانی و کشتی یونانی

روز دوم صبح زود از خواب بیدار شوید تا از زیبایی های جزیره بیشتر لذت ببرید. در ضلع غربی جزیره کشتی یونانی قرار گرفته است؛ کشتی که از چندین سال پیش در این جزیره لنگر انداخته و جزئی از زیبایی های آن شده است.

نهار روز دوم را می توانید در رستوران فودلند میل کنید که بهترین مکان برای سرو غذاهای مدرن است. پس از صرف نهار نیز به ضلع شرقی جزیره سر بزنید تا زیر آلاچیق های پارک مرجانی، لحظات آرامی را تجربه کنید.

روز سوم؛ از کاریز تا کلبه هور

در جزیره کیش مکان های تاریخی و طبیعی زیادی وجود دارد که از جمله آن ها می توان به شهر قدیمی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، کلبه صخره ای هور و دهکده باغو اشاره کرد.

در جهت رفتن به این مکان ها، رستوران های محلی زیادی وجود دارد که برای صرف نهار می توانید به آن ها مراجعه کرده و با فرهنگ غذایی مردم بومی جزیره نیز آشنا شوید.

اگر با تور کیش از تهران به این سفر رفته باشید، زمان دقیق بازدیدها و صرف نهار هم برای شما معین خواهد بود البته اگر قیمت تور کیش شما زیاد باشد، شما را به بهترین رستوران های این جهت خواهند برد.

روز چهارم؛ از آکواریوم تا قلعه وحشت

در جزیره کیش به غیر از تفریحات آبی، تفریحات دیگری نیز وجود دارد که از جمله آن ها می توان به آکواریوم های بزرگ و دیدنی، دوچرخه سواری، بولینگ و قلعه وحشت اشاره کرد.

روز چهارم را به گردش در این مکان ها اختصاص دهید. شما می توانید با کرایه کردن دوچرخه، در عرض دو الی سه ساعت کل جزیره را دور بزنید. پس از آن نیز وارد قلعه وحشت شوید؛ قلعه ای که به محض ورود به آن دیگر راه برگشتی وجود ندارد و باید تا آخر آن را طی کنید.

روز پنجم؛ سافاری و کیبل اسکی

سافاری کردن در جزیره کیش با هیجان زیادی همراه است؛ به همین خاطر نمی توان زمان محدودی را به آن اختصاص داد.

در این سایت می توانید با سرعت 30 تا 600 کیلومتر در ساعت در آب حرکت کنید و نگران آسیب دیدن خود نباشید؛ چراکه قبل از شروع اسکی، همه آموزش های لازم به شما داده می شود.

روز ششم؛ کشتی تفریحی و گذر هنرمندان

برخی از کشتی های تفریحی جزیره کف شیشه ای دارند و شما با سوار شدن به آن کشتی ها، می توانید دنیای زیر آب را واضح تر از همیشه مشاهده کنید سپس می توانید باقی روز خود را در گذر هنرمندان سپری کنید. جایی که مجسمه بسکمک از هنرمندان و اساتید فقید کشورمان در آن جا قرار داده شده است.

درباره هتل شایگان کیش بیشتر بخوانید.

روز هفتم؛ اسکله گردی و خرید سوغات

روز هفتم می توانید به اسکله های تفریحی جزیره مانند اسکله میرمهنا بروید و از تفریحات، کافی شاپ ها، رستوران های لوکس و دیگر امکانات موجود در آن استفاده کنید. پس از اسکله گردی هم دیگر باید برای خرید آماده شوید!

چگونه تور کیش هفت روزه را رزرو کنیم؟

برای رزرو تور کیش از تهران یا هر شهر دیگر به صورت هفت روزه، می توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید. در این سایت انواع تور کیش همراه قیمت تور کیش مناسب ارائه شده است.

پس از انتخاب تور موردنظرتان می توانید در همان لحظه یا در اسرع وقت تور را رزرو کنید. آن گاه برای یک سفر هفت روزه خاطره انگیز آماده شوید.

منبع: جام جم آنلاین

به "راهنمای سفر 7 روزه به کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر 7 روزه به کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید