خودرو

اعلام نامزدهای اسکار

خبرگزاری خبرنگاران-در بخش فیلم های برتر بین المللی، آثاری از ژاپن، ایتالیا، بوتان، دانمارک و نروژ دیده می گردد.

24 اردیبهشت 1401

نجات یک خانواده آمریکایی با پیامی که در بطری گذاشته بودند

یک خانواده سه نفره که برای تعطیلات به طبیعت رفته بودند، به علت بالاآمدن آب نتوانستند به جهت خود ادامه دهند، پس پیغام کمکی درون بطری گذاشتند و به رودخانه انداختند و همین بطری فرشته نجات شان شد.

20 اردیبهشت 1401

برگزاری نمایشگاهی از آثار نفیس تاریخی در کاخ گلستان

نمایشگاه منتخبی از اسناد نفیس خارجی در گنجینه کاخ گلستان در سه بخش اسناد، فرش ها و تصاویر، در کاخ گلستان به نمایش درآمد.

16 اردیبهشت 1401

قطار شهری به یک زخم بر چهره کرمانشاه تبدیل شده

شهردار کرمانشاه از انباشت عقب افتادگی در شهر اطلاع داد و اضافه کرد: برای توسعه و تبدیل کرمانشاه به یک کلانشهر واقعی کارهای زیادی باید انجام گیرد.

13 اردیبهشت 1401

ممنوعیت ورود خودروی ساکنان و گردشگران به کیش از 25 اسفند

سخنگوی ستاد نوروزی کیش از ممنوعیت ورود هرگونه خودرو اعم از پلاک کیش یا سرزمین اصلی به این منطقه از 25 اسفند تا 15 فروردین اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز 96 ساماندهی می شوند

ساماندهی تاکسی های فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت های تاکسیرانی در مورد تامین تاکسی مورد احتیاج و نوسازی ناوگان و مکانیزه نمودن نوبت دهی تاکسی های فرودگاهی و بعلاوه تسریع در مسافرگیری و کاهش ایستایی در مقابل ترمینال ها در ساعات پیک پرواز تا نوروز 96...

27 بهمن 1400

26 رشته اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند

نشست ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک برگزار گردید.

23 بهمن 1400

پیش بینی قیمت خودرو در کوتاه مدت، آخرین قیمت خودرو(جدول)

به گزارش خبرنگاران، قیمت خودروهای داخلی در ایران به توضیح زیر است:

12 بهمن 1400

مدیرعامل تازه توییتر می خواهد این شرکت بسیار سریع تر پیشرفت کند

پاراگ آگراوال در اولین مصاحبه عمومی خود گفت که تمام تمرکز خود را بر اجرای هر چه بهتر اهدافش معطوف نموده است. مدیرعامل تازه توییتر در اولین مصاحبه خود پیامی واضح به کاربران داد: مطمئن باشید که شبکه اجتماعی توییتر بسیار سریع تر از گذشته رو به جلو حرکت می...

7 بهمن 1400

خلق نقدینگی و تورم

تورم یک مقوله چند عاملی است. تجربه 50 ساله تورم در کشور نشان می دهد که عمده ترین عامل ایجاد آن خلق نقدینگی است که از دو مجرا ایجاد می گردد. نخست کسری بودجه و تأمین پولی آن است که اثر خود را بر رشد پایه پولی می گذارد. مورد دوم نیز خلق نقدینگی از طریق سیستم بانکی...

13 دی 1400

وقتی غذا و اسباب بازی مرگ آور می شود!

تهران (پانا) - نتایج تحقیقات حاکی از آن است که مواد شیمیایی مصنوعی رایج موجود در بسته بندی مواد غذایی، لوازم آرایشی و اسباب بازی ها ارتباط نزدیکی با بروز مرگ زودرس دارد زیرا این مواد بر متابولیسم تأثیر گذاشته و باعث التهاب در بدن می شود.

7 آذر 1400

ابطال مجوز پروژه ای بزرگ که می توانست گرگان را به مرکز و منطقه گردشگری تبدیل کند

ایرنا/ براساس اخبار واصله، ابطال مجوز پروژه ای بزرگ که می توانست گرگان را به مرکز و منطقه گردشگری تبدیل کند، صورت گرفت.

18 آبان 1400

وقتی روبات های چهارپا به ابزار جنگی تبدیل می شوند

شرکت Ghost Robotics آمریکا با اتصال اسلحه به روبات های چهارپا از آنها در ارتش این کشور استفاده خواهد نمود.

15 آبان 1400

قیمت خودرو های سایپا و ایران خودرو 7 مهر 1400

خبرنگاران- تیبا صندوقدار امروز چهارشنبه هفتم مهر 146 میلیون تومان در بازار فروخته می گردد و نسبت به روز گذشته چهار میلیون تومان افزایش قیمت دارد.

24 مهر 1400

انتشار بیش از 3262 مقاله اعضای هیئت علمی دانشگاه تبریز در نشریه های معتبر

قائم مقام رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به تعداد مقالات چاپ شده دانشگاه گفت: در سه ماهه اول سال جاری حدود 1831 مقاله منتشر شده و در همین مدت هم 4419 مقاله چاپ شده در Scopus نمایه شده است.

20 شهریور 1400

برترین روش های شستن انواع رنگ شلوار جین با دست و ماشین

شلوار جین از آن دسته لباس هایی است که خیلی از افراد با شستن آن مشکل دارند. بعضی معتقد هستند که شستن شلوار جین با لباسشویی موجب از بین رفتن رنگ آن می گردد و بعضی دیگر این کار را طبق اصولش انجام می دهند و هیچ مسئله ای برای شلوار ایجاد نمی گردد. واقعیت این است...

18 شهریور 1400

مقایسه مزدا 3 تیپ 3 با هیوندای i30

مشخصات فنی خودرو مزدا 3 تیپ 3 و هیوندای i30 در این گزارش آمده است تا به کمک آن ها بتوانید خودرو مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

5 شهریور 1400

ابرخودرو پرنده عمودپرواز eVTOL با 400 کیلومتر

طرح مفهومی ابرخودرو پرنده عمودپرواز eVTOL با 400 کیلومتر سرعت بر ساعت از سوی شرکت منتشر شده است.

29 مرداد 1400

خیره کننده ترین خودرو های الکتریکی که وارد بازار می شوند را بشناسید

تقاضا برای خودرو های الکتریکی با بحران رو به رو شد. دلیل آن کووید 19 و شیوع آن در سراسر دنیا بود که سبب زمین گیری اقتصاد شد. طبیعتاً صنعت خودرو نیز از آسیب های آن مصون نماند. در حالی که تقاضا برای خودرو های الکتریکی کم شد، ویروس کرونا اما پیروز نشد که در...

13 تیر 1400

پایگاه هوایی مرموزی که در جزیره آتشفشانی یمن ساخته می گردد

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش کرد، یک پایگاه هوایی اسرارآمیز در یک جزیره آتشفشانی در نزدیکی یمن که در یکی از مهمترین تنگه های دنیا برای نقل و انتقال محموله های بازرگانی و انرژی قرار گرفته در دست ساخت است.

12 تیر 1400
تعداد: (84)