لغو مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان برای سومین سال

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، لغو مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان برای سومین سال صورت گرفت.

لغو مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان برای سومین سال

مسئولان نمایشگاه برلین در اطلاعیه ای اعلام کردند که نمایشگاه گردشگری ITB را همسو با آخرین تحولات تنظیم می نمایند و از آنجا که تحولات پیرامون همه گیری ویروس کرونا مانع از برنامه ریزی قابل اعتماد برای یک رویداد بزرگ حضوری می گردد، نسخه حضوری این نمایشگاه در سال 2022 طبق برنامه ریزی اولیه برگزار نخواهد شد و مس برلین با توجه به آخرین دستورالعمل همه گیری ویروس کرونا، نمی تواند به غرفه داران و شرکای خود اطمینان لازم را برای برگزاری حضوری در ماه مارس بدهد، بنابراین نسخه مجازی این نمایشگاه در یک پلتفرم آنلاین برای سال 2022 اجرا خواهد شد.

شرایط کنونی پیرامون همه گیری و بعلاوه تشدید دوباره محدودیت های مسافرتی و تجمع ها، مس برلین را وادار به این اقدام کرد. البته امکان به تعویق انداختن ITB برلین تا تابستان آنالیز شد، اما با توجه به این آنکه تابستان فصل سفر است، این تصمیم منتفی شد.

مسئولان نمایشگاه ITB برلین در اطلاعیه ای مجزا ابراز امیدواری نموده اند هشتم مارس سال 2023 این نمایشگاه بصورت حضوری برگزار گردد.

نمایشگاه گردشگری آلمان که به عنوان بورس گردشگری دنیا شناخته می گردد، از سال 2020 به صورت حضوری برگزار نشده و فقط نسخه مجازی آن برای چند روز محدود در سال 2021 برگزار گردید. تا پیش از این، حدود 180 کشور از جمله ایران در این نمایشگاه حضور پیوسته داشته اند. این نمایشگاه از سال 1966 تا سال 2019 میلادی پیوسته برگزار گردیده است. یکی از اعضای مرکز نمایشگاهی برلین تعطیلی این مرکز و نمایشگاه گردشگری ITB را در نیم قرن سابقه اقدامی بی سابقه دانسته بود.

منبع: همگردی

به "لغو مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان برای سومین سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو مهمترین نمایشگاه گردشگری جهان برای سومین سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید