مشارکت بیش از 100 کشور برای حضور در جشنواره فیلم پرواز

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، تهران (پانا) - دبیر اجرایی پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز توضیحاتی درباره تعداد آثار راه یافته به این فستیوال ارائه کرد.

مشارکت بیش از 100 کشور برای حضور در جشنواره فیلم پرواز

به گزارش دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره فیلم پرواز، محمدعلی خبیر دبیر اجرایی جشنواره فیلم پرواز درباره آثار ارسال شده به این فستیوال گفت: با توجه به اطلاع رسانی گسترده ای که نسبت به فراخوان پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز انجام شد استقبال بسیار خوبی از جشنواره صورت گرفت و با اتمام مهلت ارسال آثار بالغ بر 1700 فیلم و فیلمنامه از ایران و کشورهای مختلف به دبیرخانه ارسال شده است.

وی اضافه کرد: با اتمام مهلت ارسال آثار و جمع بندی تمامی فیلم ها و فیلمنامه های ارسال شده به دبیرخانه، فیلم سازان بیش از 100 کشور برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی نموده اند. از مجموع آثار، در بخش بین الملل، 835 فیلم داستانی و تجربی، 226 مستند و 198 انیمیشن به دبیرخانه ارسال شده است. بعلاوه در بخش ملی نیز، 276 اثر داستانی و تجربی، 54 مستند، 34 انیمیشن و 77 فیلمنامه از سوی دبیرخانه برای حضور در جشنواره پذیرفته شده است.

خبیر در سرانجام درباره کشورهای متقاضی و بیشترین آثار ارسال شده از کشورهای مختلف برای حضور در دوره پنجم جشنواره فیلم پرواز گفت: به ترتیب کشورهای ایران، هند، برزیل، فرانسه، ترکیه، اسپانیا، آمریکا، انگلیس، روسیه، ایتالیا و مصر بالاترین اندازه مشارکت را در میان سایر کشورها داشته اند.

پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم پرواز به دبیری محمدرضا شرف الدین با موضوع توانمندی های افراد دچار معلولیت های گوناگون آذر ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "مشارکت بیش از 100 کشور برای حضور در جشنواره فیلم پرواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 100 کشور برای حضور در جشنواره فیلم پرواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید