پاشازاده: بازی با بحرین را زیادی عظیم نموده ایم و نباید نگرانش باشیم، بدترین چیز اظهارنظر بی فایده است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد که بازی این تیم برابر بحرین مثل فینال است، اما نباید نگران این تیم بود.

پاشازاده: بازی با بحرین را زیادی عظیم نموده ایم و نباید نگرانش باشیم، بدترین چیز اظهارنظر بی فایده است

مهدی پاشازاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ، درباره ملاقات تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: این ملاقات را بیش از میزان عظیم نموده ایم، چرا که بحرین در حالت عادی تیمی نیست که نگرانش باشیم. با این حال، بازی در خانه حریف برگزار می گردد و اگر بخواهد مسائل دیگری در نتیجه بازی دخیل باشد، نگران نماینده می گردد. همه چیز بستگی به بازیکنان دارد که با چه شرایطی وارد زمین شوند.

وی در ادامه اضافه نمود: از نظر نفرات، برتر از بحرین هستیم، اما هنوز تیم ملی، تیم کاملی نشده است. ما بازی تدارکاتی نداشتیم و نتوانستیم به خوبی از تیم ملی پشتیبانی کنیم. یک میزان هم تغییرات زیاد بوده است. یک نسلی را کنار گذاشته ایم و بازیکنان جدیدی به تیم ملی دعوت شده اند. همین مسئله باعث ناهماهنگی در بازی اول برابر هنگ کنگ شده بود. باز هم تأکید می کنم نفرات خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. این ملاقات برای صعود تیم ملی به مانند بازی فینال است.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در واکنش به اینکه بعضی افراد اعتقاد دارند که بازیکنان لیگ فزونی بیشتری باید در ترکیب تیم ملی بازی نمایند، گفت: این هم یک نظر است. اگر بازیکنان داخلی به میدان بروند، آن وقت بعضی افراد می گویند چرا وقتی سردار آزمون و مهدی طارمی را داریم، از دیگر بازیکنان استفاده می کنیم؟! هر ترکیبی انتخاب گردد و هر بازیکنی به زمین برود، یکسری موافق هستند و عده ای مخالف.

پاشازاده با اشاره به بعضی انتقادها از تیم ملی اعلام نمود: بدترین چیز این است که من به اسم پیشکسوت فوتبال نظر بی فایده بدهم. اجازه دهیم اعضای کادر فنی تیم ملی کارشان را انجام دهند و به تصمیم شان احترام بگذاریم. نباید برای هر چیزی اظهارنظر کنیم. اینکه بعد از کسب هر نتیجه ای تازه یادمان بیفتد که نظر بدهیم، کار خوبی نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاشازاده: بازی با بحرین را زیادی عظیم نموده ایم و نباید نگرانش باشیم، بدترین چیز اظهارنظر بی فایده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: بازی با بحرین را زیادی عظیم نموده ایم و نباید نگرانش باشیم، بدترین چیز اظهارنظر بی فایده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید