کفاشیان:از نحوه بازی تیم ملی راضی نیستم، نگران نباشید مطابق تقویم پیش می رویم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران: رئیس فدراسیون فوتبال از نحوه عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار مقابل تایلند ابراز نارضایتی کرد.

کفاشیان:از نحوه بازی تیم ملی راضی نیستم، نگران نباشید مطابق تقویم پیش می رویم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ کاتالوگ، علی کفاشیان پس از برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل تایلند گفت: تیم ما به هماهنگی بیشتری نیاز دارد و فکر می کنم با برگزاری چند دیدار تدارکاتی می توانیم به این امر دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در نیمه دوم دیدار مقابل تایلند بهتر از نیمه اول بازی کرد. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما خوشحالم که پیروز به پیروزی در این دیدار و کسب هر 3 امتیاز بازی شدیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه از نحوه بازی تیم ملی خیلی راضی نیستم، گفت: باید با برگزاری دیدارهای تدارکاتی به هماهنگی بیشتری دست پیدا کنیم. در برخی از پست ها دچار ضعف هایی هستیم که این ایرادات باید با پیگیری تمرینات برطرف شود. مطمئن باشید که در بازی برگشت مقابل تایلند با نتیجه بهتری به برتری دست پیدا خواهیم کرد.

وی در خصوص برگزاری دیدار محبت آمیز کره جنوبی با برزیل مطرح نمود: کره و ژاپن در دیدارهای مقدماتی جام ملت های آسیا حضور ندارند اما ما این فرصت را داریم که بازی هایی را برگزار کنیم. البته من هم اعتقاد دارم که باید بازی های محبت آمیز ای داشته باشیم اما شما نگران نباشید تیم مطابق تقویم به جلو خواهد رفت.

منبع: تسنیم

به "کفاشیان:از نحوه بازی تیم ملی راضی نیستم، نگران نباشید مطابق تقویم پیش می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفاشیان:از نحوه بازی تیم ملی راضی نیستم، نگران نباشید مطابق تقویم پیش می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید