گل محمدی: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و قهرمان واقعی هستند، از تمام هواداران عذرخواهی می کنم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرگزاری خبرنگاران- یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با اولسان حاضر شد.

گل محمدی: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و قهرمان واقعی هستند، از تمام هواداران عذرخواهی می کنم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، یحیی گل محمدی درباره شکست دو بر یک تیم پرسپولیس ایران مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی گفت:

ما وقتی نتیجه را واگذار کردیم که در برخی صحنه های تاثیرگذار گل خوردیم.

گل محمدی ادامه داد:

بازیکنان ما در آن صحنه ها تمرکز خوبی نداشتند. از قبل فکر می کردیم اما مواردی رخ داد که گل های خیلی راحتی به حریف تقدیم کردیم. متاسفانه این اتفاق ها افتاد و نتوانستیم با بردن بازی قهرمان شویم.

سرمربی سرخ پوشان اضافه کرد:

واقعا از این مسائل ناراحت هستیم. بازیکنانم تمام تلاش خود را کردند و با تمام کاستی ها، کمبودها و مشکلاتی که بعد از صعود به فینال برای ما رخ داد در مجموع عملکرد خوبی داشتند. از نظر خود من بچه ها قهرمان واقعی هستند. آن ها با تمام وجود و با شرف بازی کردند و تا آخرین ثانیه ها جنگیدند اما اتفاق های بازی علیه ما بود.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:

باید از تمام هواداران عذرخواهی کنم. باید خود را تقویت و قوی و برای دوره های بعد بیشتر تلاش کنیم تا بتوانیم به قهرمانی لیگ قهرمانان برسیم. به تیم اولسان هم قهرمانی اش را تبریک می گویم زیرا تیم شایسته ای بود. از تمام افرادی که برای انجام این رقابت ها تلاش کردند و همچنین اعضای محترم AFC و فدراسیون قطر تشکر می کنم.

گل محمدی درباره اینکه با توجه به قهرمانی های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر هواداران این تیم اکنون تنها قهرمانی آسیا را می خواهند و حالا او چه نگاهی به آینده دارد گفت:

باید خود را تقویت کنیم تا در دوره های بعدی بتوانیم قهرمانی را به دست آوریم. باید امکانات و سازماندهی بهتری داشته باشیم تا بتوانیم خود را قوی تر کنیم.

گل محمدی ادامه داد:

متاسفانه باشگاه های ایران از لحاظ امکاناتی و ساختاری واقعا ضعیف هستند و تیم های دیگر آسیا شرایط بهتری دارند. به همین دلیل باید بیشتر کار کنیم. برای کسب قهرمانی باید زیرساخت های خوبی داشته و از امکانات بهتری برخوردار شویم. باید روی تیم های پایه کار کنیم و باید بپذیریم از این لحاظ قابل مقایسه با تیم های دیگر آسیایی نیستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "گل محمدی: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و قهرمان واقعی هستند، از تمام هواداران عذرخواهی می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و قهرمان واقعی هستند، از تمام هواداران عذرخواهی می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید