استفاده از روش های نوین بازاریابی برای تبریز 2018 ضروری است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی نماینده انجمن علمی گردشگری شمال غرب کشور با اشاره به اینکه روش های سنتی بازاریابی امروزه دیگر پاسخگو نیست، گفت: باید برنامه های اجرایی بازاریابی متناسب با مقاصد گردشگری و نیز بازارهای هدف معین و پکیج های گردشگری برای هر بازار تهیه و فرستاده شود.

استفاده از روش های نوین بازاریابی برای تبریز 2018 ضروری است

غلامحسین کریمی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ، نبود برند واحد برای تبریز و جاذبه های آن را خلاء اساسی در پیشبرد اهداف تبریز 2018 دانست و افزود: ضروری است تیم علمی و تخصصی برای برندسازی در سطح بین المللی تشکیل شود.

وی ساخت کلیپ های کوتاه معرفی جاذبه های استان، استفاده از پتانسیل های صدا و سیما در داخل و خارج کشور، ایجاد مراکز اطلاع رسانی در مراکز گردشگری و فرودگاه های بین المللی، تسهیل امور بین الملل ورود و خروج مسافران، صدور الکتریکی ویزا و مدیریت ارتباط با مشتری و گردشگران را از ضروریات دانست.

وی با تاکید بر برگزاری نمایشگاه و همایش های بین المللی در داخل و خارج کشور با موضوع گردشگری و تبریز 2018 خاطرنشان کرد: شرکت در نمایشگاه های بین المللی برلین، دبی، استانبول، باکو، میلان، قطر می تواند در معرفی پتانسیل های تبریز و استان موثر باشد.

کریمی ادامه داد: شهرداری تبریز و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در نمایشگاه بین المللی گردشگری برلین حضور پر رنگی داشته است.

وی برگزاری هفته های فرهنگی تبریز در ایران و نیز دیگر کشورهای جهان و همچنین میزبانی از مسابقات بین المللی و ورزشی را از دیگر روش های معرفی تبریز اعلام کرد.

وی با اشاره به نقش مهم رایزنان فرهنگی در سفارت های ایران و دیگر کشورها، تاکید کرد: رایزنان فرهنگی با برقراری ارتباط مستمر با سفرای کشورها، می توانند در معرفی تبریز گامی موثر بردارند.

کریمی در خاتمه خاطرنشان کرد: تبریز 2018 یک رویداد ملی است که می تواند زمینه رونق گردشگری تبریز و ایران را به دنبال داشته باشد و در این راستا طرحی از سوی هیئت دولت به مجلس ارائه شده است تا در صورت تصویب نهایی به مرحله اجرا گذاشته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استفاده از روش های نوین بازاریابی برای تبریز 2018 ضروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از روش های نوین بازاریابی برای تبریز 2018 ضروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید