با هیپوتریپ خیلی خوش می گذره!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، هیپوتریپ، سامانه ای اینترنتی برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای مسافرتی با قیمت مناسب و خدمات مشتریان عالی در کشور است.

با هیپوتریپ خیلی خوش می گذره!

وب سایت هیپوتریپ به شما این امکان را می دهد تا در زمانی اندک، در هر جای جهان که هستید، بلیط هواپیما و هتل مورد نظر خود را تهیه کنید. این سامانه که گارانتی ازران ترین قیمت را نیز ارائه می دهد، خیال شما را از بابت خدمات سفر با قیمت مناسب آسوده می نماید. با استفاده از پلتفرم جامع هیپوتریپ، پیدا کردن متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین پروازها، رزرو هتل و دیگر خدمات سفر به سادگی و تنها با چند کلیک انجام می گردد؛ چراکه هیپوتریپ کوشش نموده تا برترین و ساده ترین تجربه کاربری را به کاربران خود ارائه کند.

به یاری پشتیبانی 24 ساعته هیپوتریپ می توانید هر لحظه از شبانه روز که احتیاج به یاری و پشتیبانی داشتید، از هیپوتریپ یاری بگیرید و برترین خدمات مشتریان را دریافت کنید.

هیپوتریپ بعلاوه تورهای مسافرتی ویژه ای را با قیمت بسیار مناسب تدارک دیده تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده و بدون درگیر شدن برای انتخاب بلیط هواپیما، رزرو هتل یا سایر خدمات سفر یک پکیج کامل سفر را خریداری نمایند و از تعطیلات خود لذت ببرند. هیپوتریپ تورهای ایرانگردی و جهانگردی متنوعی در طول سال برگزار می نماید که شما بنا به شرایط خود می توانید از بین آن ها سفر ایدئال تان را انتخاب کنید.

خدمات جامع

هیپوتریپ با پوشش بیش از 900 ایرلاین و هتل داخلی و خارجی، متنوع ترین فهرست پروازی و هتل ها را در اختیار شما می گذارد تا با توجه به سلیقه خود برترین برنامه سفر را انتخاب کنید. بعلاوه امکان خرید آنلاین بیمه مسافرتی به وسیله هیپوتریپ باعث می گردد تا هم مطمئن تر سفر کنید و هم در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید.

تضمین برترین قیمت

هیپوتریپ کمترین قیمت بلیط هواپیما را به مشتریان ارائه می نماید و این موضوع را تضمین می نماید. اگر ظرف مدت 24 ساعت پس از صدور بلیط هواپیما، مشتری بتواند همان پرواز را با قیمتی کمتر در سامانه دیگری پیدا کند، هیپوتریپ اختلاف قیمت را به مشتری باز می گرداند. کافی است با شماره 96623400 (021) تماس بگیرید و ادعای خود را ثبت کنید تا در صورت صحت ادعای شما در اسرع وقت، مابه التفاوت قیمت به شما بازگردانده گردد.

خدمات پشتیبانی 24 ساعته

گروه پشتیبانی هیپوتریپ به صورت 24 ساعته، آماده پاسخگویی به سوالات و شنیدن نظرات شما است. شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز که احتیاج به هدایت داشتید با پشتیبانی سایت تماس گرفته و از تیم پشتیبانی حرفه ای هیپوتریپ خدمات مورد نظرتان را دریافت کنید.

زمستان و تعطیلات نوروز 98 در پیش است. با هیپو هم سفر شوید تا هم باکیفیت سفر کنید، هم مقرون به صرفه... مطمئن باشید با هیپوتریپ خیلی خوش می گذره!

منبع: کجارو

به "با هیپوتریپ خیلی خوش می گذره!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هیپوتریپ خیلی خوش می گذره!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید