مقالات گردشگری

مصرف اینترنت تلوبیون در ایام نوروز رایگان است

در ایام نوروز می توانید به خیال راحت فیلم و سریال های گذاشته شده روی سایت تلوبیون را با اینترنت رایگان دیدن کنید. همین طور، می توانید در مسافرت و سفر و روزهای گردش بیرون از خانه، برنامه های تلویزیون را زنده و رایگان بدون مصرف اینترنت همراه، استریم و دیدن...

22 اردیبهشت 1401

کاهش محدودیت های ورود به کانادا

کانادا که پس از شیوع کرونا، مرزهای خود را به روی گردشگران بست، چندی پیش خبر از باز شدن مرزهایش داد و آمادگی خود را برای پذیرش مسافران بین المللی گفت. به تازگی مقامات این کشور خبر از کاهش محدودیت ها برای ورود گردشگران به کانادا داده و اعلام نموده اند از...

20 اردیبهشت 1401

نجات یک خانواده آمریکایی با پیامی که در بطری گذاشته بودند

یک خانواده سه نفره که برای تعطیلات به طبیعت رفته بودند، به علت بالاآمدن آب نتوانستند به جهت خود ادامه دهند، پس پیغام کمکی درون بطری گذاشتند و به رودخانه انداختند و همین بطری فرشته نجات شان شد.

20 اردیبهشت 1401

برترین آش و حلیم تهران برای افطار را از کجا تهیه کنیم؟

شهروندان تهرانی می توانند آش و حلیم را در رستوران های معروفی نظیر نیکوصفت، سیدمهدی و پسران و دارچین امتحان نمایند، به خصوص در ماه رمضان و هنگام افطار که هواداران زیادی دارد.

17 اردیبهشت 1401

برگزاری نمایشگاهی از آثار نفیس تاریخی در کاخ گلستان

نمایشگاه منتخبی از اسناد نفیس خارجی در گنجینه کاخ گلستان در سه بخش اسناد، فرش ها و تصاویر، در کاخ گلستان به نمایش درآمد.

16 اردیبهشت 1401

قطار شهری به یک زخم بر چهره کرمانشاه تبدیل شده

شهردار کرمانشاه از انباشت عقب افتادگی در شهر اطلاع داد و اضافه کرد: برای توسعه و تبدیل کرمانشاه به یک کلانشهر واقعی کارهای زیادی باید انجام گیرد.

13 اردیبهشت 1401

با هیپوتریپ خیلی خوش می گذره!

هیپوتریپ، سامانه ای اینترنتی برای خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و تورهای مسافرتی با قیمت مناسب و خدمات مشتریان عالی در کشور است.

12 اردیبهشت 1401

خطرناک ترین جاده های اروپا و راه های عجیب و غریب

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به طور فعال در پی هیجان های شدید و خطرناک می گشت، مطمئناً از سفر به خطرناک ترین جاده های اروپا بسیار لذت می برید.

12 اردیبهشت 1401

کاخ سعدآباد امروز تعطیل است

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، امروز چهارشنبه (12 مهر) به دلیل برگزاری مراسمی خاص از سوی نهاد ریاست جمهوری در کاخ ریاست جمهوری، تعطیل است.

9 اردیبهشت 1401

ممنوعیت ورود خودروی ساکنان و گردشگران به کیش از 25 اسفند

سخنگوی ستاد نوروزی کیش از ممنوعیت ورود هرگونه خودرو اعم از پلاک کیش یا سرزمین اصلی به این منطقه از 25 اسفند تا 15 فروردین اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

ساخت موشک سرنشین دار از طریق دانمارکی ها

تهران (پانا) - یک گروه 50 نفری از کارکنان داوطلب یک شرکت هوافضای دانمارکی می خواهند خودشان اقدام به ساخت یک موشک سرنشین دار برای ارسال به مدار زمین کنند و یک نفر را با آن به فضا بفرستند.

8 اردیبهشت 1401

اعلام آماده باش به تمام مراکز درمانی

وزیر بهداشت با اشاره به سرعت انتشار سویه امیکرون کرونا و اعلام آماده باش صد درصدی به مراکز درمانی گفت: در خصوص مدارس که به صورت نیمه حضوری فعالند، فعلا به همین منوال ادامه پیدا می نماید؛ اما با توجه شرایط ممکن است تصمیمات ستاد کرونا تغییر کند. مجددا از...

1 اردیبهشت 1401

شگفتی های طبیعت آفریقا، تجربه سفری شگفت انگیز

حیات وحش آفریقا بدون شک از بی نظیرترین جاذبه های این قاره است، شگفتی های خلقت در آفریقا کم نیستند، در این مطلب به سراغ 7 شگفتی طبیعی در آفریقا می رویم که شاید کمتر با آن ها آشنا باشید.

28 فروردین 1401

پرونده تغییر راستا ریل راه آهن از تپه حصار تشکیل شد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آنالیز تغییر جهت ریل راه آهن از محوطه تاریخی تپه حصار دامغان، به عنوان یکی از مصوبه های سفر هیات دولت به استان سمنان، در دستور کار نهاده شد.

23 فروردین 1401

صدور 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی

از ابتدای سال جاری تا به امروز 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی برای فعالان و تولیدکنندگان این حوزه در خراسان جنوبی صادر شده است.

21 فروردین 1401

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس ادامه دارد

مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری گفت: فروش اینترنتی بلیت اتوبوس امکان پذیر است و مسافران برای خرید بلیت به وسیله اینترنت مسئله ای ندارند.

19 فروردین 1401

چرا با وجود شیوع گسترده کرونا موزه های کشور هنوز تعطیل نشده اند؟

در حالی که شیوع کرونا باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و بسیاری از مکان های عمومی و... شده است؛ اما هنوز خبری از تعطیلی موزه های کشور نیست.

18 فروردین 1401

راه اندازی 5 موزه در کرمان

در آینده نزدیک پنج موزه دیگر به صورت مشارکتی به موزه های کرمان افزوده خواهد شد.

16 اسفند 1400

8 باور نادرست درباره سفر هوایی و فرودگاه

باورها و اطلاعات نادرست در مورد سفر هواییاگر پروازتان را از دست بدهید چه اتفاقی می افتد؟ اگر دیر به پرواز برسید یا پروازتان به دلایلی کنسل شود آیا هزینه به شما مسترد خواهد شد؟ آیا می توانید با پرواز بعدی سفر کنید؟ این ها سوالاتی که همیشه موقع پرواز هوایی...

15 اسفند 1400

راه اندازی نخستین قطار گردشگری داخل استانی کرمان

نخستین قطار گردشگری داخل استانی کرمان، با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، راه آهن و دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق کرمان راه اندازی شد.

13 اسفند 1400
تعداد: (174)