برنج هندی و پاکستانی مشمول دریافت مابه التفاوت شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، با توجه به کاهش جهانی قیمت برنج هندی و پاکستانی، واردات اجرا شده مشمول دریافت مابه التفاوت ریالی شد.

برنج هندی و پاکستانی مشمول دریافت مابه التفاوت شد

به گزارش گروه مالی وبلاگ کاتالوگ، گمرک بنا به مصوبه ستاد تنظیم بازار اعلام نمود که برنج هندی و پاکستانی وارد شده به کشور با توجه به کاهش قیمت جهانی آن مشمول دریافت مابه التفاوت ریالی شد. براین اساس طبق جدول میزان اخذ ما به التفاوت از برنج هندی هزار تومان و برنج پاکستانی 500 تومان است.

علی وکیلی مدیرکل مرکز واردات و مناطق ازاد و ویژه گمرک در نامه ای به مدیران گمرکی نوشت: با توجه به بند 7 مصوبات کارگروه تنظیم بازار مبنی بر تکلیف سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوری کنندگان به اخذ مابه التفاوت ریالی کاهش قیمت خرید ارزی برنج پاکستانی و هندی به توضیح جدول پیوست و تکلیف گمرک به ترخیص انواع برنج پاکستانی و هندی از تاریخ مصوبه کارگروه 17 دی ماه 98 که ارزش مندرج در ثبت سفارش آن ها مساوی و کمتر از اعداد جدول مزبور باشد منوط به اخذ سیستمی نظر سازمان حمایت مبنی بر تایید پرداخت مبلغ مورد اشاره، خواهشمند است دستور فرمایید کلیه کارشناسان سالن مجازی نسبت به موضوع با رعایت سایر مقررات اقدام و درب های خروج نیز کنترل لازم را معمول کنند.

با این وجود پیش بینی می گردد قیمت برنج وارداتی در بازار کاهش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنج هندی و پاکستانی مشمول دریافت مابه التفاوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنج هندی و پاکستانی مشمول دریافت مابه التفاوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید