تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز 96 ساماندهی می شوند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، ساماندهی تاکسی های فرودگاهی، نظارت بر عملکرد شرکت های تاکسیرانی در مورد تامین تاکسی مورد احتیاج و نوسازی ناوگان و مکانیزه نمودن نوبت دهی تاکسی های فرودگاهی و بعلاوه تسریع در مسافرگیری و کاهش ایستایی در مقابل ترمینال ها در ساعات پیک پرواز تا نوروز 96 اجرائی می گردد.

تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز 96 ساماندهی می شوند

رستمی، مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد با اشاره به تاکیدهای مکرر در مورد اخطار به شرکت های تاکسیرانی مستقر در فرودگاه بین المللی مهرآباد در مورد بکارگیری تاکسی های نو و در شان مسافرین فرودگاهی گفت از فعالیت خودروهای فرسوده و رانندگان نامرتب و بی نظم در فرودگاه مهرآباد ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به بازدید سرزده خود از خدمات رسانی شرکت های تاکسیرانی مستقر در فرودگاه بیان نمود که ساماندهی رفتار رانندگان، نوع خودرو آنها و بعلاوه تامین تاکسی های مورد احتیاج در جلوی ترمینال ها و بعلاوه نصب سیستم نو نوبت دهی تاکسی ها اولویت های ساماندهی تا فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروزی است.

مدیر کل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت در صورتی که هر کدام از بخش ها که عملکرد مطلوب و مورد نظر این اداره کل را انجام ندهند در کوتاه ترین زمان ممکن با قاطعیت با آنان برخورد می گردد.

عدم ارائه قبض به مسافران، ارائه قبض به شیوه سنتی و دستی، روشن نکردن سیستم گرمایش و یا سرمایش درخواست وجه بیشتر برای ارائه خدمات، نقص جستجو محلات در نرم افزار تاکسی فرودگاه از جمله تخلفات و نواقصی است که در صورت مشاهده با راننده متخلف و شرکت مربوطه برخود خواهد شد.

رستمی در سرانجام گفت که ساماندهی مقابل ترمینال 4 و 6 فرودگاه مهرآباد نیز در فازهای بعدی اصلاح و ساماندهی قرار داشته و با هماهنگی پلیس فرودگاه و هدایت و رانندگی برای ساماندهی تاکسی ها در آینده نزدیک اقدام خواهد شد.

منبع: کجارو / mehrabad.airport.ir

به "تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز 96 ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکسی های فرودگاه مهرآباد تا نوروز 96 ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید