تا روشن شدن شرایط انتقال آب مجوز ایجاد صنایع آب بر ندهید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، خبرنگاران/سمنان رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان از استاندار سمنان خواست: تا روشن شدن شرایط انتقال آب بین حوضه ای به استان به هیچ وجه مجوز ایجاد صنایع آب بر در این استان داده نشود.

تا روشن شدن شرایط انتقال آب مجوز ایجاد صنایع آب بر ندهید

علی اصغر آدینه ای در آیین افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی سمنان که با حضور شافعی رئیس اتاق ایران، استاندار و امام آدینه سمنان برگزار گردید اظهار کرد: مهمترین مانع بر سر راه توسعه استان کم آبی است که باید برای حل آن چاره جویی گردد.

این فعال مالی، به نقش مهم اتاق سمنان در رشد صنعت در استان پرداخت و اضافه نمود: فعالان مالی استان برای صادرات و واردات در گذشته مجبور به حضور در تهران بودند که با ایجاد اتاق استانی این امر در سطح استان به انجام می رسد.

وی با بیان اینکه در سال 1374 ، این اتاق در دفتر یکی از معادن استان تشکیل شد ادامه داد: در سال 1375، هفت قطعه زمین در خیابان میرزا کوچک خان در سمنان خریداری و عملیات ساخت اتاق در این زمین شروع شد و پس از 4 سال بهره برداری از این اتاق در مکان تازه انجام شد.

رئیس مجلس بخش خصوصی در استان با اشاره به توسعه این تشکل مهم مالی در دو دهه اخیر اضافه نمود: در حال حاضر 1500 کارت عضویت بازرگانی صادر شده است اما تعداد کارتهای فعال در استان بالغ بر 500 کارت است.

وی با تقدیر از مشارکت اتاق ایران در ساخت این پروژه اعلام کرد: زمین مربوط به ساختمان تازه اتاق در سال 93 به مساحت 5600 متر خریداری و 5200 متر بنا در آن احداث شد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با بیان اینکه استان سمنان ،از زمینه توسعه مالی و صنعتی مناسبی برخوردار است به معضل کم آبی در استان پرداخت و اظهار کرد: از استاندار سمنان درخواست می کنیم که تا روشن شدن شرایط انتقال آب به هیچ وجه مجوز ایجاد صنایع آب بر در استان را ندهند.

آدینه ای به تمجید از انسجام موجود در استان پرداخت و ادامه داد: یکی از مزیت های استان سمنان، وجود همدلی و وفاق میان مسئولان و تعامل نزدیک با تیم مالی دولت و استان است.

رئیس مجلس بخش خصوصی در استان با اشاره به شرایط خوب اشتغالزایی و نرخ پایین بیکاری در استان توضیح داد: استان سمنان با کمبود شدید نیروی انسانی در قالب کارگر ساده و تکنسین در واحدهای تولیدی و صنعتی استان روبرو است که باید نسبت به این مسئله فکر اساسی گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تا روشن شدن شرایط انتقال آب مجوز ایجاد صنایع آب بر ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تا روشن شدن شرایط انتقال آب مجوز ایجاد صنایع آب بر ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید