توزیع آرد در روستاهای هرمزگان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، بیش از 42 هزار تن آرد بین روستاییان هرمزگان توزیع شد.

توزیع آرد در روستاهای هرمزگان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ از هرمزگان ،سیروس اسد پور، مدیر تعاون روستایی هرمزگان گفت: بیش از 42 هزار تن آرد در روستا های هرمزگان توزیع است.

اسد پور اضافه نمود:توزیع عادلانه آرد در میان روستا ها با نرخ مصوب کمیسیون آرد و نان را از جمله اولویت های مهم کاری تعاون روستایی هرمزگان بوده و این مجموعه تمام کوشش خویش را برای تحقق این موضوع انجام می دهد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان، گفت: در راستای رسالتی که شبکه تعاون روستایی به عهده دارد، با توجه به تمام موانع پیش رو در توزیع آرد من جمله بعد مسافت، بالا بودن هزینه حمل و پراکندگی روستاها، همیشه آرد به موقع و بدون هیچ مسئله ای به قیمت مناسب در اختیار روستائیان قرار می گیرد.

وی اضافه نمود: عملیات توزیع آرد در استان هرمزگان به وسیله 140 شرکت تعاونی روستایی در سطح روستاها، 7 اتحادیه تعاونی شهرستانی و یک اتحادیه تعاون روستایی استانی فعال صورت می گیرد.

اسدپور با بیان اینکه هیچ گونه مسئله ای در تأمین آرد و نان روستا های زلزله زده استان وجود ندارد، توضیح داد: شبکه تعاون روستایی ضمن توزیع آرد ماهیانه در منطقه ها زلزله زده، بیش از 1000 کیسه آرد فوق العاده نیز در این روستا ها توزیع کرد.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان بیان نمود: کارخانه آرد صدف، خاتم، آسیابان، گوهر میناب، طالقانی رودان و کارخانه آرد شفیعی حاجی آباد واحد های تأمین آرد مورد احتیاج مردم منطقه ها روستایی و شهری این استان هستند.

استان هرمزگان دارای 829 روستا با جمعیتی بیش از 700 هزار نفر است.

ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "توزیع آرد در روستاهای هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع آرد در روستاهای هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید