خطرناک ترین جاده های اروپا و راه های عجیب و غریب

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به طور فعال در پی هیجان های شدید و خطرناک می گشت، مطمئناً از سفر به خطرناک ترین جاده های اروپا بسیار لذت می برید.

خطرناک ترین جاده های اروپا و راه های عجیب و غریب

سفر به اطراف اروپا شما را به جاده های طولانی و پرپیچ وخمی می رساند که از نفس گیرترین چشم انداز در منطقه برخوردار خواهند بود. تهیه کوله پشتی مناسب برای هر آنچه در طول سفر احتیاج دارید ضروری است.

رویدادهای جالب اروپا در سال 2020

در این مقاله قصد داریم به معرفی لیستی از خطرناک ترین جاده های اروپا بپردازیم:

جاده اقیانوس اطلس

جاده اقیانوس اطلس قرار بود یک راه آهن باشد. این جاده یکی از تماشای ترین جاده های اروپا محسوب می گردد. بااین حال، بعلاوه به عنوان یکی از خطرناک ترین جاده های اروپا برای عبور و مرور نام گذاری شده است.

به طورمعمول، هنگام طوفان در نزدیکی این جاده، رانندگان از رفتن به آن خودداری می نمایند؛ زیرا امواج در امتداد ساحل نروژ می توانند غول آسا باشند. این جهت مملو از منظره ها ساحلی، تاریخ و فرهنگ محلی است. تردد در این جاده، یک سفر به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد.

گذرگاه استلوویو، ایتالیا

در آلپ ایتالیا بسیاری از جهتهای جایگزین ایمن وجود دارد که عبور از آن آسان تر است. اما برای یک فرد هیجان طلب گذرگاه استلوویو جهتی است که مطمئناً به شما یاری می نماید تعریف خطرناک را درک کنید.

در این گذرگاه موانع کوتاه بتنی وجود دارد که می تواند شما را از یک افت غیرقابل تصور در آن طرف متوقف کند. این دومین جاده بلند آلپ است. این جهت در سال 1820 به وسیله اتریشی ها ساخته شده است تا قسمت هایی از امپراتوری خود را به هم متصل کند.

هنگام رانندگی در این جاده در زمستان به علت وجود برف که باعث لغزندگی آن می گردد، احتیاط زیادی ضروری است.

گذرگاه فورکا، سوئیس

این گذرگاه در فیلم مشهور جیمز باند حضور دارد. نمای یخچال کریستالی گذرگاه فورکا مطمئناً نفس شما را در سینه حبس می نماید. این جهت در زمستان بسته است؛ چرا که رانندگی در این فصل به طور خطرناکی سخت است. حتی در بهار یا تابستان، این جهت فقط با یک اشتباه ساده می تواند شما را به دره بیندازد.

گربه و کمانچه، انگلستان

یکی از خطرناک ترین جهتهای انگلستان با نام گربه و کمانچه در نظر گرفته شده است. اگرچه با رانندگی از این جهت، منظره ها زیبای انگلستان را خواهید دید اما خارج شدن از آن کشنده خواهد بود. پیچ های تند و فرورفتگی های شیب دار باعث می گردد این جاده تعداد زیادی تصادفات داشته باشد.

جاده اموروزا، قبرس

در ابتدای این جاده یک تابلو می گوید: وارد جاده خطرناک نشو که باید به عنوان سرنخی در خصوص خطرناک بودن این سفر از آن نام برد. نکات مثبت درد و رنج به وسیله این جاده، منظره ها خارق العاده دریا و سرزمین های اطراف است.

این جاده به حمام های آفرودیت، الهه عشق متصل می گردد که ظاهراً از خلیج اطراف برای استحمام استفاده می کرد. با توجه به تعدد صحنه های زیبایی که می توان در این منطقه داشت، می توانید حتی یک روز سفر خود را به این جهت اختصاص بدهید.

جمع بندی

خطرناک ترین جاده های اروپا یکی از زیباترین منظره ها را دارند که عبور از آن ها و تماشا منظره ها چشم گیر لذت بسیاری دارد. رانندگانی که هیجان طلب هستند نیز باید هر زمان که در اروپا هستند به وسیله این جهتها سفر نمایند.

شما نه تنها داستان های جالب در خصوص جاده یاد خواهید گرفت، بلکه داستان خود را نیز برای گفتن خواهید داشت.

اروپا یکی از برترین مقاصد گردشگری در دنیا است. اتحادیه ا...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار

به "خطرناک ترین جاده های اروپا و راه های عجیب و غریب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطرناک ترین جاده های اروپا و راه های عجیب و غریب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید