رئیسی به پیغام پوتین پاسخ داد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، سفیر کشورمان در روسیه در ملاقات آندری فورسنکو دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه پاسخ کتبی رئیس جمهور منتخب کشورمان به پیغام تبریک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به وی تقدیم کرد.

رئیسی به پیغام پوتین پاسخ داد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کاظم جلالی سفیر کشورمان در روسیه در دیدار آندری فورسنکو دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه پاسخ کتبی سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب کشورمان به پیغام تبریک ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به وی تقدیم کرد.

سفیر کشورمان در این دیدار ابراز امیدواری کرد دوره ریاست جمهوری تازه در ایران دوره ای تاره از رشد و شکوفایی همکاری های دو جانبه باشد.

کاظم جلالی بعلاوه موضوع مسائلی که برای دانشجویان و تجار ایرانی از ناحیه ممنوعیت های ورود به روسیه ایجاد شده را مطرح و خواهان حل این مشکل شد.

دستیار رئیس جمهور روسیه هم تقویت و تحکیم روابط ایران و روسیه را در شرایط پیچیده دنیای ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و اسم کرد: اعتقاد پایدار دارم استقامت، پایداری و استقلال جمهوری اسلامی ایران برای بسیاری از کشور ها الگو است و ایران جزو مستقل ترین کشور های دنیا است.

فورسنکو در این دیدار در مورد مسائل ورود دانشجویان و تجار ایرانی به روسیه هم اسم کرد که با مقامات دولت، معاون نخست وزیر و وزارت علوم در این باره صحبت خواهد نمود و کوشش می نماید تا موانع موجود از جمله تزریق و ارسال واکسن را حل نماید.

منبع: وبلاگ کاتالوگ

منبع: جام جم آنلاین

به "رئیسی به پیغام پوتین پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیسی به پیغام پوتین پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید