اخبار سیاسی

وزیر نفت: قطعی گاز نداریم اما مردم در مصرف صرفه جویی نمایند

تهران (پانا) - وزیر نفت با دعوت مردم به مصرف بهینه گاز اعلام نمود که با کوشش همکاران در هیچ کدام از استان های کشور با قطعی گاز یا مشکل در تأمین سوخت صنایع روبه رو نیستیم.

27 اردیبهشت 1401

کاهش محدودیت های ورود به کانادا

کانادا که پس از شیوع کرونا، مرزهای خود را به روی گردشگران بست، چندی پیش خبر از باز شدن مرزهایش داد و آمادگی خود را برای پذیرش مسافران بین المللی گفت. به تازگی مقامات این کشور خبر از کاهش محدودیت ها برای ورود گردشگران به کانادا داده و اعلام نموده اند از...

20 اردیبهشت 1401

برگزاری نمایشگاهی از آثار نفیس تاریخی در کاخ گلستان

نمایشگاه منتخبی از اسناد نفیس خارجی در گنجینه کاخ گلستان در سه بخش اسناد، فرش ها و تصاویر، در کاخ گلستان به نمایش درآمد.

16 اردیبهشت 1401

مصوبه مجلس برای خرید برق از نیروگاه اتمی بوشهر

تهران (پانا) - نمایندگان مجلس مقرر کردند که خرید برق از نیروگاه اتمی بوشهر بر اساس هزینه تمام شده حسابرسی شده و با احتساب هزینه سوخت نیروگاه مذکور صورت گیرد.

11 اردیبهشت 1401

ممنوعیت ورود خودروی ساکنان و گردشگران به کیش از 25 اسفند

سخنگوی ستاد نوروزی کیش از ممنوعیت ورود هرگونه خودرو اعم از پلاک کیش یا سرزمین اصلی به این منطقه از 25 اسفند تا 15 فروردین اطلاع داد.

9 اردیبهشت 1401

بازبینی سیاستهای ستاد بازیهای پاراآسیایی در نشست هیات اجرایی

به گزارش خبرنگاران، محمد تابع با بیان این مطلب گفت: در نشست اخیر هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک سیاست های ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو مورد بازبینی نهاده شد و در نهایت در مورد مراحل برگزاری اردوهای مورد حمایت کمیته، یاری هزینه های تخصیصی...

7 اردیبهشت 1401

ماجرای افتتاحیه مجازی نمایشگاه مجازی کتاب چه بود؟

افتتاحیه دومین نمایشگاه مجازی کتاب به صورت زنده برگزار نشد و بدون در نظر گرفتن لینک پشتیبان و ارائه پلتفرمی دیگر برای پخش زنده به صورت همزمان و عدم حضور رسانه های مختلف برگزار گردید.

4 اردیبهشت 1401

نحوه اعطای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن تعیین شد

نحوه اعطای تسهیلات در طرح نهضت ملی مسکن به صورت مرحله ای و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه است.

2 اردیبهشت 1401

اعلام آماده باش به تمام مراکز درمانی

وزیر بهداشت با اشاره به سرعت انتشار سویه امیکرون کرونا و اعلام آماده باش صد درصدی به مراکز درمانی گفت: در خصوص مدارس که به صورت نیمه حضوری فعالند، فعلا به همین منوال ادامه پیدا می نماید؛ اما با توجه شرایط ممکن است تصمیمات ستاد کرونا تغییر کند. مجددا از...

1 اردیبهشت 1401

زارع پور خبر داد: ورود نخستین استارتاپ به بورس

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام خبر عملی شدن وعده ورود استارتاپ ها به بازار سرمایه تأکید کرد که در آستانه صدمین روز استقرار دولت نام نخستین استارت آپ ایرانی بر تابلوی فرابورس نقش خواهد بست.

28 فروردین 1401

پرونده تغییر راستا ریل راه آهن از تپه حصار تشکیل شد

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آنالیز تغییر جهت ریل راه آهن از محوطه تاریخی تپه حصار دامغان، به عنوان یکی از مصوبه های سفر هیات دولت به استان سمنان، در دستور کار نهاده شد.

23 فروردین 1401

چرا با وجود شیوع گسترده کرونا موزه های کشور هنوز تعطیل نشده اند؟

در حالی که شیوع کرونا باعث تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و بسیاری از مکان های عمومی و... شده است؛ اما هنوز خبری از تعطیلی موزه های کشور نیست.

18 فروردین 1401

کلیات بودجه 1401 تصویب شد

در جلسه علنی امروز کلیات لایحه بودجه 1401 با 174 رای موافق، 76 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع تصویب شد. در ابن جلسه رئیس جمهوری از کلیات لایحه بودجه 1401 و از حذف ارز ترجیحی دفاع کرد.

12 اسفند 1400

بازدید شهردار تهران از پروژه های نیمه تمام منطقه 22

شهردار تهران در هفتمین برنامه از سلسله بازدید های هفتگی خود از منطقه ها مرکز، برای آنالیز آخرین شرایط طرح ها و پروژه های فرهنگی، عمرانی و به منظور بهبود سطح زندگی شهروندان به منطقه 22رفت.

11 اسفند 1400

تغذیه و خوابگاه دانشجویی، مهمترین دغدغه بر سر راه بازگشایی دانشگاه ها ، تسهیلاتی که صندوق رفاه در نظر گرفته

بر اساس تاکیدات و مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشائی مراکز آموزش عالی، وزارت علوم گفت که دانشگاه ها از بهمن ماه حضوری خواهند بود و تمامی آموزش ها به صورت حضوری انجام می شود.

9 اسفند 1400

ساخت نیروگاه 913 مگاواتی غدیر در لامرد شروع شد

خبرنگاران/فارس با حضور سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت احداث نیروگاه 913 مگاواتی سیکل ترکیبی غدیر انرژی در شهرستان لامرد شروع شد.

6 اسفند 1400

26 رشته اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو معرفی شدند

نشست ستاد عالی بازی های آسیایی و المپیک با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و کمیته پارالمپیک برگزار گردید.

23 بهمن 1400

نیروی دافعه بورس تهران ، پیش بینی بورس امروز 16 آذر

به گزارش خبرنگاران، بازار سهام این روزها کم عمق است. سیگنال خاصی برای رشد یا افت به بازار مخابره نمی گردد. این روزها فرایند خنثی و فرسایشی در حالی بر بازار سرمایه سایه انداخته که خریداری وجود ندارد اما کسی هم فروشنده نیست.

20 بهمن 1400

بخش عمده ای از ترافیک اینترنت بین الملل قطع شده تامین شد

به گفته معاون وزیر ارتباطات، بخش عمده ای از ظرفیت اینترنت بین الملل ایران که چند روز پیش قطع شده بود؛ به وسیله کابل های دریایی و زمینی دیگر تامین شده است.

30 دی 1400

ساخت پالایشگاه های مقیاس کوچک مالی نیست

ایجاد پالایشگاه های مقیاس کوچک از جمله برنامه هایی بود که در دولت گذشته از سوی وزارت نفت دنبال می شد، به نظر می رسد با تغییر دولت، این موضوع از برنامه کاری وزارت نفت خارج شده چراکه معاون وزیر نفت ایجاد این پالایشگاه ها را غیراقتصادی توصیف کرد.

29 دی 1400
تعداد: (181)