صدور 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، از ابتدای سال جاری تا به امروز 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی برای فعالان و تولیدکنندگان این حوزه در خراسان جنوبی صادر شده است.

صدور 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی

به گزارش وبلاگ کاتالوگ از بیرجند، اسدپور سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی برای فعالان و فراورینمایندگان این حوزه در استان صادر شده است.

او گفت: مجوز های این بخش شامل پروانه فراوری کارگاهی، اعلامیه تأسیس، پروانه فراوری انفرادی و کارت شناسایی است که بر حسب حجم فراوری و فعالیت پس از بازدید از کارگاه به متقاضیان اعطا می گردد.

اسدپور گفت: گروه های نساجی سنتی، بافته های داری، گوهر سنگ ها، چرم و چوب از پرطرفدارترین گروه های صنایع دستی طی سال جاری برای صدور مجوز بوده اند.

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: صدور مجوز های لازم برای کارگاه های فراوریی صنایع دستی و فعالان این حوزه یکی از اصلی ترین رسالت های معاونت های صنایع دستی در ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است.

فعالان و علاقمندان حوزه صنایع دستی می توانند با مراجعه به سامانه هوشمند صدور مجوز به آدرس http://my.mcth.ir مدارک لازم را بارگذاری و پس از آنالیز و تأیید به وسیله کارشناسان، مجوز مربوطه را دریافت نمایند.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور 320 مجوز کسب و کار در حوزه صنایع دستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید