اینترنت رایگان شاد برای فعالیت های تابستانه، افزوده شدن قابلیت نو به شاد در سال تحصیلی آینده

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای فعالیت های تابستانه و برگزاری کلاس های آنلاین تابستانی، اینترنت رایگان برای کاربران شاد برقرار است؟ گفت: طبق مصوبات مربوطه، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال 1400 رایگان است و مسئله ای برای تامین اینترنت وجود ندارد.

اینترنت رایگان شاد برای فعالیت های تابستانه، افزوده شدن قابلیت نو به شاد در سال تحصیلی آینده

مهندس محمود حبیبی در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ، درباره اضافه شدن قابلیت های نو به شبکه شاد برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: شبکه شاد یک موجود زنده است و برنامه ما همین بوده که شاد یک موجود ایستا و ثابتی نباشد. در مدیریت شاد هم همیشه نظر ما و برنامه ریزی هایمان بر همین امر پایدار بوده است که به مرور قابلیت های نوی به آن بیفزاییم.

وی اضافه کرد: این هدف را همچنان دنبال می کنیم و در صدد آن هستیم که با شروع سال تحصیلی بتوانیم قابلیت های نوی در شاد داشته باشیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای فعالیتهای تابستانه و برگزاری کلاس های آنلاین تابستانی، اینترنت رایگان برای کاربران شاد برقرار است؟ گفت: طبق مصوبات مربوط، اینترنت مصرفی در شبکه شاد در طول سال 1400 رایگان است و مسئله ای برای تامین اینترنت وجود ندارد.

حبیبی بعلاوه درباره آخرین شرایط طرح سیمکارت دانش آموزی اظهار کرد: نگرانی هایی پیرامون حضور دانش آموزان در فضای مجازی در دوسال اخیر به وجود آمده است و مخاطراتی برای آنها وجود داشت که ما را بر آن داشت سیمکارتی با اینترنت ایمن برای صیانت از دانش آموزان طراحی و توزیع کنیم. مطالعات مشترکی با وزارت ارتباطات از آذرماه گذشته شروع و پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد، پیش نویس اولیه طرح سیمکارت دانش آموزی آماده شد.

وی اضافه کرد: پس از طی مراحل نهایی و استعلامات حقوقی لازم، طرح به امضای دو وزیر آموزش و پرورش و ارتباطات می رسد و وارد فاز اجرایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اینترنت رایگان شاد برای فعالیت های تابستانه، افزوده شدن قابلیت نو به شاد در سال تحصیلی آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینترنت رایگان شاد برای فعالیت های تابستانه، افزوده شدن قابلیت نو به شاد در سال تحصیلی آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید