کاهش محدودیت های ورود به کانادا

به گزارش وبلاگ کاتالوگ، کانادا که پس از شیوع کرونا، مرزهای خود را به روی گردشگران بست، چندی پیش خبر از باز شدن مرزهایش داد و آمادگی خود را برای پذیرش مسافران بین المللی گفت. به تازگی مقامات این کشور خبر از کاهش محدودیت ها برای ورود گردشگران به کانادا داده و اعلام نموده اند از 28 فوریه 2022 برابر با 9 اسفند 1400 شرایط آسان تری برای ورود به این کشور در نظر گرفته می گردد.

کاهش محدودیت های ورود به کانادا

وزیر بهداشت کانادا درباره علت این کار گفت:

کانادایی ها نه تنها از اوج امیکرون عبور نموده اند بلکه به علم و متخصصان گوش می دهند، پروتکل های بهداشتی را رعایت می نمایند و اقداماتی را برای محافظت از خود، خانواده و گروه هایی که در آنها حضور دارند، انجام می دهند.

گردشگران واکسینه نیازی به تست کرونا ندارند

به طور کلی هر گردشگری برای ورود به کانادا باید نتیجه منفی تست پی سی آر کرونا را ارائه دهد اما از 28 فوریه بر اساس قوانین نو، کسانی که کاملا واکسینه شده اند، نیازی به ارائه نتیجه منفی تست پی سی آر ندارند.

در حال حاضر، مسافران باید نتیجه منفی آزمایش پی سی آر اجرا شده طی 72 ساعت پیش از پرواز را ارائه دهند اما در حال حاضر آزمایش آنتی ژن سریع هم کافی است. مسافران بالای 5 سال می توانند نتیجه منفی آزمایش آنتی ژن سریع را برای سفر به کانادا ارائه دهند. این آزمایش باید حداکثر 24 ساعت قبل از پرواز انجام شود و نتیجه آن ظرف 15 دقیقه قابل دریافت است.

اگر مسافری، همچنان آزمایش پی سی آر را ترجیح می داد، باید این آزمایش را حداکثر 72 ساعت قبل از پرواز انجام دهد. بعلاوه مسافران می توانند با ارائه مدرکی مبنی بر مثبت بودن نتیجه آزمایش پی سی آر مربوط به حداقل 11 روز و حداکثر 180 روز قبل از پروازشان به کانادا، بدون هیچ گونه آزمایشی وارد خاک این کشور شوند.

تمامی گردشگرانی که واکسینه نشده اند، هنگام ورود به کانادا مورد آزمایش قرار می گیرند اما این آزمایش برای گردشگران واکسینه شده به صورت تصادفی انجام خواهد شد.

شما می توانید اطلاعات و قوانین به روز در این زمینه را در وبسایت دولت کانادا دنبال کنید.

قوانین قرنطینه گردشگران تغییر می نمایند

در حال حاضر افراد باید مدتی را که در انتظار جواب آزمایش هستند، در قرنطینه بگذرانند اما از 28 فوریه نیازی به قرنطینه نخواهد بود. بر اساس قوانین نو، بچه ها زیر 12 سال واکسینه نشده که با والدین کاملا واکسینه شده وارد می شوند، دیگر مجبور نیستند به مدت 14 روز از مدرسه، مهدکودک و سایر مکان های شلوغ دوری نمایند.

در سفر به کانادا از این جاذبه ها غافل نشوید

حالا که ورود به کانادا برای گردشگران آسان تر شده است، اگر به هر علتی وارد خاک این کشور شدید حواستان را در خصوص این جاذبه ها جمع کنید:

  • از جاذبه های فرهنگی تورنتو و گردش در موزه های این شهر لذت ببرید.
  • بازدید یک روزه از آبشار نیاگارا را از دست ندهید.
  • در منیتوبا به تماشای شفق قطبی بنشینید و خرس های قطبی را از نزدیک ببینید.
  • از تماشای منظره پارک های ملی فوندی و گروس مورن غافل نشوید.

نظر شما در خصوص کاهش محدودیت های سفر به کشورهای مختلف چیست؟ آیا سفر به حالت عادی پیش از شیوع کرونا بازمی شود؟ در خصوص سفر به کانادا چه نظری دارید؟ آیا فرصت بازدید از این کشور را داشته اید؟ چه جاذبه ای را در این کشور دوست دارید؟

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی

به "کاهش محدودیت های ورود به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محدودیت های ورود به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید