موبایل، تبلت و گجت ها

مصرف اینترنت تلوبیون در ایام نوروز رایگان است

در ایام نوروز می توانید به خیال راحت فیلم و سریال های گذاشته شده روی سایت تلوبیون را با اینترنت رایگان دیدن کنید. همین طور، می توانید در مسافرت و سفر و روزهای گردش بیرون از خانه، برنامه های تلویزیون را زنده و رایگان بدون مصرف اینترنت همراه، استریم و دیدن...

22 اردیبهشت 1401

برترین آش و حلیم تهران برای افطار را از کجا تهیه کنیم؟

شهروندان تهرانی می توانند آش و حلیم را در رستوران های معروفی نظیر نیکوصفت، سیدمهدی و پسران و دارچین امتحان نمایند، به خصوص در ماه رمضان و هنگام افطار که هواداران زیادی دارد.

17 اردیبهشت 1401

پیامک برای سال آینده گران می گردد

نمایندگان مجلس در آنالیز های بودجه ای خود مصوب کردند بهاء پیامک برای سال آینده 30 ریال افزایش پیدا کند.

14 اردیبهشت 1401

سامسونگ گلکسی تب S8 اولترا با اسنپدراگون 8 نسل 1 در گیک بنچ دیده شد

حدود یک هفته پس از دیده شدن تبلت گلکسی S8 پلاس سامسونگ در گیک بنچ، محصولی با شماره مدل SM-X906N که به نظر می رسد باید همان گلکسی تب S8 اولترا کشور کره جنوبی باشد و قدرتمندترین مدل سری نو تبلت های سامسونگ به شمار میرود، در پایگاه داده نتایج به چشم می خورد.

25 فروردین 1401

برگزاری دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، برگزاری دومین جشنواره مجازی یلدای زنجان صورت می گیرد.

3 بهمن 1400

با غار قوری قلعه آشنا شوید

همه شهرها دیدنی های معروفی دارند که اسمشان را یکبار هم که شده شنیده ایم. اما جاهایی هم هستند که با اینکه محبوبند و آدم های زیادی به دیدنشان می فرایند، ولی اسمشان چندان بر سر زبان ها نیست. غار قوری قلعه یا قوری قلا هم که یکی از جاهای دیدنی کرمانشاه است،...

24 دی 1400

قیمت گوشی های سامسونگ، شیائومی و آیفون 26 آبان 1400

خبرنگاران- گلکسی A52 سامسونگ امروز چهارشنبه بیست و ششم آبان حدود 100 هزار تومان مقرون به صرفه شده و فروشنده های موبایل برای این میان رده محبوب به طور میانگین هشت میلیون و 900 هزار تومان قیمت گذاشتند.

17 دی 1400

آینده سوپرمارکت های آنلاین در ایرانآینده سوپرمارکت های آنلاین در ایران

آینده سوپرمارکت های آنلاین در ایرانسوپرمارکت های آنلاین در حال رشد هستند. اما تنها پیشگامان این صنعت پیروز خواهند شد، اگر چابک، منظم و تظبیق پذیر باشند!تنها به علت اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت آنلاین خرید نمی نمایند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند....

10 دی 1400

افزایش ضریب نفوذ شبکه تلفن همراه کشور به 157 درصد

آخرین آمار حوزه فناوری اطلاعات حکایت از 131 میلیون و 54 هزار مشترک تلفن همراه دارد که ضریب نفوذ تعداد مشترکین تلفن همراه در کشور را به 156.91 درصد رسانده است.

10 آبان 1400

شب ها خواب کافی داشته باشید تا مغزتان منفجر نشود!

سلامت خبرنگاران : خواب کافی شبانه برای سلامت مغز افراد بسیار لازم و حیاتی است.

2 مهر 1400

نکته های مهم در خرید تور مشهد

خرید تور مشهد یکی از رایج ترین درخواست هایی می باشد که در سفرهای داخلی مشاهده می شود و از گذشته تا کنون هم محبوبیت خاصی را داشته است. اما تنها خرید تور و رزرو هتل در این شهر مقدس نمی تواند سفری ایده آل و رضایت بخش را برای زائرین عزیز فراهم کند. بلکه نکته...

25 شهریور 1400

اولین بتای عمومی اندروید 12 راهی کدام گوشی ها می گردد؟

شب گذشته در مراسم افتتاحیه کنفرانس گوگل I/O 2021، اولین نسخه بتای عمومی اندروید 12 رسما معرفی گردید. مطابق معمول، گوشی های پیکسل اولین گوشی هایی هستند که می توانند این نسخه را دریافت نمایند. با این حال، شرکت های دیگری هم در این زمینه دست به کار شده اند و بعضی...

21 مرداد 1400

می خواهم زنده بمانم، قسمت نوزدهم؛ امیر شایگان در منگنه

خبرنگارانـ قسمت نوزدهم سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته روز دوشنبه 7 تیر ماه 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

1 مرداد 1400

نوع خاصی از پارچه می تواند گجت های پوشیدنی را خنک نگه دارد

نوعی از پارچه که معمولا برای لوازم پیاده گردی استفاده می شود و به گفته پژوهشگران دارای خواص رسانش گرمایی مانند فولاد ضد زنگ است، می تواند در تجهیزات الکترونیکی و گجت های پوشیدنی به کار رود تا هم خود دستگاه و هم پوست کاربر را به خوبی خنک کند.

17 تیر 1400

99.5 درصد مکالمات تلفن همراه در قم موفقیت آمیز است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم از شرایط مطلوب مکالمه های تلفن همراه خبر داد و گفت: 99.5 درصد مکالمه های تلفن همراه در سطح استان، موفقیت آمیز می باشد.

12 تیر 1400

147 شرکت دانش بنیان در حوزه امنیت سایبری مورد حمایت قرار گرفتند

147 شرکت دانش بنیان و خلاق برای توسعه فناوری های حوزه امنیت سایبری از سوی ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال مورد حمایت قرار گرفتند.

29 خرداد 1400

همسویی حامیان واشنگتن عامل ادامه حضور نظامیان آمریکایی در عراق

یکی از کارشناسان عراقی با اشاره به همسویی بعضی حامیان واشنگتن در موضوع ادامه حضور نظامیان آمریکایی در این کشور فاش کرد: گروه های خاصی در عراق اطلاعات لازم را در اختیار آمریکایی ها قرار می دهند و برای انجام اقدامات نظامی به آنها چراغ سبز نشان می دهند....

10 خرداد 1400

مدیرعامل ایرانسل: آمادۀ راه اندازی 5G روی سیم کارت های ایرانسل در سراسر ایران هستیم

پنجمین سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه (5G) ایران و ایرانسل، ظهر امروز یکشنبه 3 اسفند 1399، طی مراسمی در شیراز رسماً راه اندازی شد.

3 فروردین 1400

دورهمی محبت آمیز، قتلگاه خونین مهمان ها شد!

ماجرای عجیب کشته شدن چند جوان در یک دورهمی محبت آمیز و نجات یافتن دو نفر از آن ها را در این گزارش می خوانید.

26 اسفند 1399

علایم کرونا در بچه ها

در حالی که موارد ابتلا بچه ها به علایم شدید کرونا نادر است، اما این ویروس برای بچه ها، بی خطر هم نیست. طبق داده های سازمان ملی بهداشت بریتانیا، سال گذشته، شش کودک بدون بیماری زمینه ای شناخته شده، بر اثر ویروس کرونا جان باخته اند.

8 اسفند 1399
تعداد: (57)